فرماندار شهرستان خرم‌آباد:

لرستان خبر: فرماندار شهرستان خرم‌آباد گفت: 2 هزار و 700 نفر از شهرستان خرم‌آباد برای شرکت در بیست‌و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی به مرقد ایشان اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری لرستان خبر، حبیب‌الله خجسته‌پور صبح امروز در جلسه هماهنگی اعزام زائران به مرقد امام در خرم‌آباد اظهار کرد: 2 هزار و 700 نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان خرم‌آباد به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند.

 

این مسئول اضافه کرد: این افراد در قالب یک کاروان با 52 دستگاه اتوبوس جهت شرکت در مراسم بزرگداشت امام راحل به تهران اعزام می‌شوند.

 

فرماندار شهرستان خرم‌آباد از تصمیم‌های لازم برای همراهی اکیپ‌های پزشکی، پلیس راهور و اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در این کاروان اعزامی خبر داد و خاطر نشان کرد: تمام تلاش‌های خود را در راستای برگزاری با شکوه این مراسم به کار گرفته‌ایم.

 

خجسته‌پور یادآور شد: یکی از برنامه‌های ما این بوده است که برای مراسم بزرگداشت رحلت امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مردم مشارکت گسترده‌ای در این مراسم داشته باشند.

 

این مسئول اظهار داشت: در این زمینه جلسه‌های متعددی برای برنامه‌ریزی و اعزام کاروان زائران و عاشقان آن حضرت در شهرستان خرم‌آباد صورت گرفته است.

 

در ادامه ماشاء‌الله بازگیر فرمانده ناحیه سپاه خرم‌آباد گزارشی در خصوص نحوه اعزام زائران مرقد امام از خرم‌آباد ارائه داد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات