مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان:

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان گفت: انقلاب اسلامی از مساجد شروع شد و تداوم آن نیز از مساجد است.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین عصر امروز در کلنگ‌زنی بوستان و مسجد آیت‌الله کمالوند در خرم‌آباد که با حضور استاندار لرستان و جمعی از مسئولان استانی در خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: ساختن مساجد از کارهای الهی و خیرخواهانه است که در بسیاری از آیات و روایات سفارش به آن شده است.

 

وی افزود: جایگاه مساجد در اسلام جایگاه خاصی است که در زمینه آن بسیار سفارش شده است. یکی از آرزوهای دیرینه ما ساختن مسجد در همه استان لرستان به ویژه ورودی‌های شهرها است.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان ادامه داد: این کار می‌تواند فضای معنوی ایجاد کند و در جذب جوانان و نوجوانان تأثیر زیادی داشته باشد. این اقدام خیرخواهانه با همت استاندار لرستان و کمک شهرداری خرم‌آباد انجام می‌شود.

 

وی گفت: مساجد می‌تواند مکانی برای استراحت و برنامه‌های معنوی همه اقشار جامعه به ویژه جوانان باشد و ما باید گسترش آن‌ها را در الویت قرار دهیم.

 

مهدوی‌امین خاطرنشان کرد: کسانی که برای ساخت و آبادانی مساجد تلاش می‌کنند، اجر زیادی در دنیا و آخرت می‌برند. مسجد محلی برای خداشناسی، آخرت‌شناسی، معاد و پیامبرشناسی است.

 

وی گفت: مسجدها فضایی برای تعلیم و تعلم است که همواره سنگری در پیروزی انقلاب اسلامی بوده‌ است. ما باید این کلنگ‌زنی‌ها و افتتاح‌ها را گسترش دهیم، همان طور که انقلاب از مساجد شروع شده است، باید تدوام آن نیز از مساجد شروع شود.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان اظهار کرد: با توجه به اینکه بخش سخت‌افزاری مساجد توسط شهرداری‌ها انجام می‌شود، ما نیز باید در بحث طلاب و بخش نرم‌افزاری اقدامات لازم را انجام دهیم.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان اضافه کرد: سازمان تبلیغات نیز باید در راستای حفظ مساجد و گسترش فرهنگ دینی تمام سعی خود را به کار بگیرد

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات