مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی لرستان:

لرستان خبر: مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی لرستان گفت: اسلامی کردن دانشگاه ها از مهم ترین مسائل فرهنگی کشور است و نباید از آن غافل شویم.

به گزارش خبرگزاری لرستان خبر، محمد ناصری، امروز در همایش ابلاغ برنامه های بسیج دانشجویی استان لرستان با بیان اینکه اسلامی کردن دانشگاه ها از مهم ترین مسائل فرهنگی در کشور است اظهار کرد: امام خمینی (ره) در فرمان تاریخی خود بمناسبت تشکیل بسیج دانشجو و طلبه نیز بر روی این موضوع تاکید کردند و این موضوع اهمیت کار را دو چندان می کند.

 

وی با اشاره به اینکه برخی با شعار اعتدال مانع اجرای قوانین در دانشگاه ها می شوند افزود: امروزبا وضعیت نامناسب حجاب دردانشگاه ها مواجه هستیم که این امر در سایه قصور برخی ها است که به نام اعتدال از اجرای قوانین و دستورالعمل ها و آیین نامه ها در دانشگاه سرپیچی می کنند.

 

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی لرستان با انتقاد از وضعیت نامناسب حجاب در دانشگاه ها، گفت: امروز در دانشگاه ها با شعار اعتدال کوتاهی هایی صورت می گیرد و دستورالعمل ها و آیین نامه ها اجرا نمی شوند.

 

ناصری با بیان اینکه دانشگاه این قدرت و اختیار را دارد که با مسائلی مانند بدحجابی برخورد کند افزود: متاسفانه دانشگاه ها وارد عمل نمی شوند؛ از این رو بسیج دانشجویی به عنوان پرچمدار حرکت در دانشگاه ها باید این مسائل را رصد و مطالبه گری کند.

 

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی لرستان بر ضرورت اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: بسیج دانشجویی بعنوان پاسدار دستاوردهای انقلاب باید این فریضه فراموش شده را احیا کند و آن را به بهترین صورت انجام دهد.

 

وی بیان کرد: اعزام دانشجویان بسیجی به اردوهای راهیان نور جنوب و غرب، اعزام به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، برزگزاری اردوهای فرهنگی تفریحی ، برگزاری یادواره های شهدا در سطح دانشگاه های استان و چاپ کتاب در حوزه دفاع مقدس با محوریت شهدای دانشجو را از برنامه های این سازمان در سال 93 است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات