معاون آموزش و پرورش لرستان:

لرستان خبر: معاون آموزش و پرورش لرستان گفت: اداره کل آموزش و پرورش لرستان در راستای فراهم نمودن شرایط مناسب برای پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان لرستانی 200 پایگاه اوقات فراغت دانش آموزی را در سطح استان ایجاد کرده است.

به گزارش لرستان خبر، محسن یوسفوند امروز در جلسه ستاد غنی سازی اوقات فراغت آموزش و پرورش لرستان در خرم آباد اظهار کرد: آموزش و پرورش لرستان در راستای فرهنگ سازی در جامعه و فراهم نمودن امکانات و شرایط مناسب برای گذران اوقات فراغت دانش آموزان این استان 200 پایگاه اوقات فراغت را در سطح استان برای تابستان امسال ایجاد کرده است.

وی با تاکید بر فراهم آوردن فضای مناسب و مطلوب به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان افزود: هماهنگی و همکاری های لازم در رابطه با ایجاد این پایگاه ها بین نهاد ها و سازمان های مجری غنی سازی اوقات فراغت در راستای بالا بردن کیفیت برنامه ها انجام گرفته است.

یوسفوند با بیان اینکه بیش از 800مربی برای شرکت و آموزش در این طرح پیش بینی شده است بیان کرد: دانش آموزان لرستانی تابستان امسال می توانند در رشته های قرآن، عکاسی، خیاطی، مقاله نویسی، قالی بافی، کشتی، فوتسال، والیبال و تنیس روی میز ثبت نام کنند.

فرید بهرامی معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش لرستان نیز در این جلسه اظهار کرد: معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش لرستان در راستای آماده سازی سالن ها و اماکن ورزشی اقدامات لازم را انجام داده است و این سالن ها آماده فعالیت دانش آموزان هستند.

وی افزود: پیش بینی می شود امسال حدود 60 هزار دانش آموز در برنامه های اوقات فراغت در 133 پایگاه تابستانی شهری و 67 پایگاه تابستانی روستایی شرکت کنند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات