مدیرکل آموزش و پرورش لرستان خبر داد

لرستان خبر: مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: وزیر آموزش و پرورش که برای شرکت در همایش تجلیل از خیران مدرسه ساز کشور به لرستان دعوت شده بود به دلیل عدم وجود پرواز عصر در فرودگاه خرم آباد، لغو شد.

 

گودرز کریمی فر در گفت و گو با لرستان خبر اظهار کرد: با توجه به برگزاری شانزدهمین همایش تجلیل از خیران مدرسه ساز کشور که در لرستان برگزار می شود از وزیر آموزش و پرورش دعوت کردیم تا در این همایش کشوری شرکت کنند تا با حضور ایشان در لرستان بتوانیم در راستای پیشرفت  این استان گام بزرگی برداریم.

وی افزود: در تماس تلفنی وزیر محترم آموزش و پرورش با اینجانب ایشان ابراز علاقه خود برای شرکت در این همایش را اعلام کردند ولی متأسفانه به دلیل مهیا نبودن شرایط سفر برای ایشان امکان حضور در این همایش بزرگ کشوری را نداشتند.

کریمی فر تصریح کرد: با توجه به اینکه دکتر فانی در شب پنجشنبه در تهران یک جلسه مهم و ضروری داشتند باید عصر پنجشنبه به تهران بازگردند تا بتوانند در این جلسه شرکت کنند که به دلیل عدم پرواز عصر در فرودگاه خرم آباد ایشان امکان سفر به لرستان را نداشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: برای شرکت در این همایش دو تن از معاونان وزیر آموزش و پرورش حضور دارند  و همچنین از دکتر حافظی رئیس مجمع خیران مدرسه ساز کل کشور نیز برای حضور در همایش دعوت شده است.

وی اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش برای سفر رفت به لرستان مشکلی نداشتند اما به دلیل برنامه فشرده کاری و جلسات کاری مجبور به بازگشت به تهران بودند که به دلیل فراهم نبودن شرایط این سفر لغو شد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات