نماینده ولی فقیه در لرستان:

لرستان خبر: نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: در دورانی که مردم به حوزه‌ها و طلاب کمک‌های دینی نمی‌کردند، ایشان از مال شخصی خود حوزه کمالیه خرم‎آباد را تأسیس و مورد حمایت قرار داد.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در مراسم تجلیل از اعضای ستاد برگزارکنندگان همایش ملی پنجاهمین سالگرد رحلت آیتالله روح‌الله کمالوند در بیت امام جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: مفاخر یک جامعه سرمایه‌های آن جامعه محسوب می‌شوند، بنابراین کسانی که تاریخ را رقم می‌زنند، همواره نامشان زنده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان تصریح کرد: کاری که مفاخر انجام می‌دهند برای خداست و اخلاصی که در آنها وجود دارد رمز جاودانگی نام و یاد آنهاست.

 

امام جمعه خرم‌آباد گفت: اگر نام مفاخر زنده است، به خاطر اخلاص و مردانگی آن‌هاست. مفاخر هر جامعه تعیین‌کننده سرنوشت آن قوم و جامعه هستند و اگر اهل بیت ما کارهایی انجام دادهاند که مردم سعادتمند باشند، به واسطه اخلاص و خلوص نیت آنها بوده است.

 

میرعمادی خاطرنشان کرد: مفاخر کسانی هستند که کار و زندگی خود را برای سعادتمندی مردم گذاشته‌اند و مردم نیز آن‌ها را دوست دارند.

 

وی افزود: یکی از چهره‌هایی که در دوران تاریکی همچون نوری درخشید، آیت‌الله کمالوند بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: در دورانی که مردم به حوزه‌ها و طلاب کمک‌های دینی نمی‌کردند، ایشان از مال شخصی خود حوزه کمالیه خرمآباد را تأسیس و مورد حمایت قرار داد.‌

 

میرعمادی تصریح کرد: آیت‌الله کمالوند با شیوه خود در تعلیم و تربیت طلاب و نوجوانان زمان خود تلاش کرده است. ایشان شخصیت طلبه را در زمان خود احیا کرد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: یکی از برنامههای ما تداوم مراسم بزرگداشت مفاخر و علما در استان لرستان است که برگزاری همایش و بزرگداشت آیت‌الله بروجردی و بقیه بزرگان این مرز و بوم در این راستاست.

 

وی با اشاره به لغو برگزاری اجرای گروه تواشیح به مناسبت مبعث پیامبر اکرم (ص) در روز گذشته و امروز در تهران اظهار تأسف کرد و گفت: علت لغو این تواشیحها تنگ‌نظری برخی از افراد است، بنابراین ما باید به این‌گونه مراسم با دید مثبت نگاه کنیم.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات