امام جمعه پلدختر:

لرستان خبر: امام جمعه پلدختر گفت: بزگترین درسی که مسئولان می توانند از زندگی حضرت عباس(ع) بگیرند بصیرت و ولایت مداری است.

حجت الاسلام علی محمد لروند در گفت و گو با لرستان خبر، اظهار کرد: حملاتی که از سوی سایت ها یا گروهای انحرافی به حضرت عباس (ع) می شود که می گویند، چرا حضرت وقتی که وارد علقمه شد آب نخورد حملاتی کامل اشتباه است حضرت عباس (ع) که نمی خواست آب بخورد که زور بازو پیدا کند دلیل آب نخوردن از سوی حضرت عباس(ع) بحث ایثار و از خود گذشتگی بود.

 

وی با اشاره به اقتدا کردن جانبازان نظام جمهوری اسلامی ایران به حضرت عباس (ع) افزود: جانبازان همان درس ایثار و از خود گذشتگی حضرت عباس (ع) را انجام دادند که باعث شد نقش بسزایی در شکل گیری و موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام سختی ها داشته باشند.

 

لروند با اشاره به ولایت مداری حضرت عباس (ع) در تمام سختی ها تصریح کرد: اطاعتی که  حضرت عباس (ع) از ولی زمانش امام حسین (ع) داشت اطاعتی محض بود همه ما هم باید از ولی زمان مقام معظم رهبری اطاعت محض داشته باشیم تا بتوانیم در مقابل زیاده خواهان غرب سربلند و پیروز باشیم.

 

امام جمعه پلدختر اظهار کرد: با توجه به اینکه جانبازان در راه آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان خود دفاع کرده اند و تعدادی از آنها در حال حاضر روی تخت های بیماری هستند و عهده دار پرستاری از آنها همسرانی هستند که عمر خود را به پای پرستاری از اینگونه جانبازان قرار داده اند به نظر من باید از سوی نظام جمهوری اسلامی ایران خدماتی برای همسران آنها در نظر گرفته شود.

 

وی با اشاره برنامه های شب و روز میلاد حضرت عباس (ع) در پلدختر افزود: برنامه جشن در تمامی مساجد پلدختر با سخنرانی ائمه های جماعت مساجد و مولودی خوانی مداحان اهلبیت برگزار می شود و درصدد هستیم جشن بزرگی را هم در پارک عمومی پلدختر با دعوت از جانبازان و خانواده های آنها و عموم مردم برگزار کنیم.

 

لروند بیان کرد: برای تجلیل و تقدیر از جانبازان پلدختری حضوری با مسئولان این شهرستان در منزل تعدادی از آنها در روز میلاد حضرت عباس (ع) انجام می شود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات