مشاور معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری:

لرستان خبر: مشاور معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری در دیدار با خانواده های معظم دو تن از شهدای شهرستان خرم آباد، گفت: آرامی با بیان اینکه شهدای ناجا در کشور مظلوم واقع شده اند، افزود: پرسنل نیروی انتظامی با محرومیت ها و سختی های بسیاری دست و پنجه نرم می کردند.

به گزارش لرستان خبر، ˈمنیر آرامیˈ روز دوشنبه در دیدار با خانواده معظم شهیدان حسین علیزاده و محمود یوسفوند، افزود: برهمین اساس برنامه سفرهای استانی رییس جمهوری و دولت تدبیر و امید در استان های مختلف کشور با دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا آغاز می شود.
 

وی اظهار کرد: دکتر روحانی همواره تاکید ویژه ای به تکریم و تجلیل از خانواده شهدا و رسیدگی به مسایل و مشکلات این قشر دارند.
 

آرامی با تاکید بر فداکاری و رشادت های شهیدان و خانواده های معظم شهدا، افزود: همه ما باید مقاومت و صبوری و ایثار را از مادران و همسران شهدا بیاموزیم.
 

مشاور معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری همچنین با تأکید بر گفتمان اعتدال گرایی دولت تدبیر و امید، گفت: در راستای گفتمان دولت تدبیر و امید و برای احیای ارزش های اخلاقی، با همکاری سازمان های مردم نهاد و دستگاه های اجرایی یک سری برنامه ها با عنوان ˈمادران چشم به راهˈ در حال اجراست که هدف از اجرای آنها تجلیل از مادرانی است که سال هاست چشم به راه فرزندانشان هستند.
 

آرامی با بیان اینکه شهدای ناجا در کشور مظلوم واقع شده اند، افزود: پرسنل نیروی انتظامی با محرومیت ها و سختی های بسیاری دست و پنجه نرم می کردند.
 

مشاور معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری دراین برنامه با خانواده پاسدار شهید حسن علیزاده و شهید محمود یوسفوند از شهدای نیروی انتظامی دیدار و گفت وگو کرد.
 

این دیدار با حضور همسر استاندار، مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان و مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.
 

حسین علیزاده در سن 19 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل شد و پس از 11 سال مفقودالاثر بودن در سال 1374 پیکر وی به ایران اسلامی بازگشت.
 

شهید محمود یوسفوند نیز در سال 1382 در حین مبارزه با اشرار و قاچاقچیان و در هنگام خدمت در هنگ مرزی میرجاوه به شهادت رسید.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات