رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد:

لرستان خبر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: با حمایت و نگاه مثبت دولت به مقوله فرهنگ، بخش عمده‌ای از مشکلات فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... به خودی خود مرتفع شده و آرامش نسبی بر جامعه حکم‌فرما می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، نادر ارجمندی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بروجرد گفت: شهرستان بروجرد در حوزه فرهنگ و هنر با کاستی‌هایی روبه‌رو است که بخش عمده آن به دلیل کمبود اعتبارات تخصیص یافته در این حوزه است.

 

ارجمندی با اشاره به اینکه شهرستان بروجرد نیازمند دریافت اعتبارات لازم در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری است، توضیح داد: بخش عمده مشکلات و کاستی‌های موجود در حوزه نرم افزاری احساس می‌شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد فرهنگ را یکی از حوزه‌های مهم و حساس عنوان و تصریح کرد: در سالی که به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گرفته است، توجه ویژه دولت به مقوله فرهنگ و تخصیص اعتبارات لازم در این زمینه راهگشا بوده و شرایط را برای تحقق عملی شعار امسال مهیا می‌کند.

 

ارجمندی در ادامه ایجاد دومین سینما، مجتمع فرهنگی هنری در اشترینان، نگارخانه و مکان لازم برای برگزاری نمایشگاه‌های دایمی را از مهم‌ترین خواسته‌ها و کمبودهای شهرستان بروجرد عنوان کرد.

 

امید است در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به لرستان، فعالیت‌های فرهنگی و هنری رونق افزونی داشته باشند.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات