معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان:

لرستان خبر: معاون فرهنگی،پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان عنوان کرد: اجرای صحیح این برنامه های فرهنگی نقش مهمی درکاهش تهاجم فرهنگی و تقویت پایه های دینی و اعتقادی در بین جوانان دارد و ما را درتحقق شعار مدیریت جهادی بیشتر حمایت می کند.

لرستان خبر، حجت الاسلام ˈ احمدرضا غلامیˈ روز پنجشنبه درجمع خبرنگاران بروجردافزود: برای اجرای صحیح برنامههای فرهنگی و تحقق ارزشهای معنوی و ایجاد معنویت درجامعه باید نهادها و ادارات مربوطه هم جهت و با همپوشانی یکدیگر کارها را پیش ببرند.

 

وی افزود: تعامل در حوزه فرهنگی و دینی باید در اوج باشد تا این ترویج ها منجر به تغییر رفتار عمومی در راستای تحقق اهداف نظام شود.

 

وی با بیان اینکه در برنامه های اجرایی باید از تمام ابزار و امکانات، به ویژه ابزار هنر بهره برد، تصریح کرد: به کارگیری شیوه های نوین در تحقق برنامه های فرهنگی بسیار اثرگذار و راه گشاست.

 

وی اظهارداشت : اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشراف بر نیازمندی های فرهنگی جامعه و در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری اجرای 18 برنامه فرهنگی با موضوعات آموزش سبک زندگی اسلامی، دوره های تربیت مربی قرآن، طرح های جاری انتصاب ائمه جماعات، برگزاری انواع کلاس های آموزشی در قالب احکام، عقیدتی، مشاوره های مذهبی، اعتقادی، را در دستور کار خود قرار داده است.


 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات