امام جمعه بروجرد:

لرستان خبر: امام جمعه شهرستان بروجرد گفت: برخی فکر می کنند تنها در قبال دنیای مردم وظیفه دارند و درمورد آخرت و دین مردم وظیفه ای ندارند این نوع نگرش باید تغییر کند و دولت و نظام با حمایت قانونی از آمرین امر به معروف ونهی از منکر باید دراین راستا اهتمام بیشتری داشته باشند.

لرستان خبر، حجت الاسلام والمسلمین ˈحسن ترابیˈروز پنجشنبه درجلسه ستاداحیای امر به معروف و نهی از منکر افزود: برخی فکر می کنند تنها در قبال دنیای مردم وظیفه دارند و درمورد آخرت و دین مردم وظیفه ای ندارند این نوع نگرش باید تغییر کند و دولت و نظام با حمایت قانونی از آمرین امر به معروف ونهی از منکر باید دراین راستا اهتمام بیشتری داشته باشند.
 

امام جمعه بروجرد همچنین گفت: متاسفانه مردم نسبت به احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بی تفاوت شده اند و بی تفاوتی در این زمینه موجب می شود تا مردم به دیگر فرایض مانند نماز، روزه، خمس و زکات نیز بی تفاوت شوند.
 

حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: الزام به بایدها و جلوگیری از نبایدها در سایه امر به معروف و نهی از منکر محقق می شود.
 

در این جلسه ریاست دادگستری بروجرد نیز به احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و گفت: این فریضه الهی درقرآن ، سنت و قانون اساسی مورد تاکید قرار گرفته است.
 

همچنین فرمانده سپاه ناحیه بروجرد گفت:در راستای اجرای فریضه امر به معروف ونهی از منکر در جامعه با مشکلاتی مواجه هستیم که این مشکلات با همکاری وهماهنگی ستاد احیا و مردم برطرف خواهد شد.
 

سرهنگ پاپی نژاد افزود: پیشنهاد شده است که یادواره های شهدا و نیز نماز جماعت در پارک ها و معابر عمومی با هدف ترویج فرهنگ شهید و شهادت و امر به معروف و نهی از منکر برگزار شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات