مسئول دبیرخانه کانون های مساجد لرستان:

لرستان خبر: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان گفت: مسجد یک نهاد فرهنگی مقدس است که در ماه مبارک رمضان امسال 37 کانون فرهنگی در مساجد لرستان میزبان طرح قرآنی 1448 هستند.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی امروز در جمع خبرنگاران در خرم آباد اظهار کرد:  مسجد به عنوان یک نهاد فرهنگی مقدس در اسلام کارکرد مختلفی دارد و در همین راستا امسال در ماه مبارک رمضان 37 کانون فرهنگی مساجد میزبان طرح قرآنی 1448 هستند

.

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد می توانند در احیای کارکردها مساجد موثر باشند، افزود: مساجد از صدر اسلام تاکنون کارکردهای مختلفی چون کارکرد سیاسی، عبادی، اجتماعی، تعلیم و تربیت، قضاوت و تهذیب داشته است.

 

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: کانون های فرهنگی وهنری در قالب برنامه های مختلف دینی، فرهنگی و هنری می توانند ضمن ارائه آموزش های دینی و قرآنی و فرهنگی و هنری کاربردی به نسل جوان در اشاعه فرهنگ دینی و قرآنی نیز موثر باشند.

 

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان با بیان اینکه امروز دشمنان در قالب دسیسه‌های مختلف به‌دنبال ترویج سبک زندگی غربی در جامعه اسلامی ما هستند، بیان کرد: دشمنان در این دسیسه‌ها به‌دنبال جدا کردن نسل جوان از ارزش‌های اسلامی هستند و قصد دارند با اشاعه فرهنگ ابتذال در جامعه کانون خانواده‌ها را متلاشی کرده تا بتوانند به اهداف شوم خود دست یابند.

 

وی با اشاره به اینکه اشاعه فرهنگ دینی در جامعه و رواج سبک زندگی اسلامی مهم‌ترین راه مقابله با دسیسه‌های دشمنان است، اظهار کرد: طرح قرآنی 1448 از سوی دبیرخانه کانون‌های مساجد استان و با همکاری کانون تخصصی قرآن از اول تیر تا 15 شهریور امسال در کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد این استان برگزار می‌شود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات