معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان:

لرستان خبر: معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: براساس شرع مقدس و تکلیف الهی، بحث عفاف و حجاب و حقوق شهروندی شالوده اصلی امر به معروف و نهی از منکر هستند.

لرستان خبر، سید سعید شاهرخی عصر امروز در کارگروه صیانت از حقوق شهروندی لرستان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی توفیق در این ماه در خرمآباد، اظهار داشت: به منظور روشن‌سازی برنامه‌های عملیاتی در جلسات، دستور کارها در بحث حقوق شهروندی و عفاف و حجاب باید تفکیک شده و جداگانه بررسی شوند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان خاطرنشان کرد: کمیته‌ها باید برنامه‌های خود را براساس زمان باقیمانده تا پایان سال تنظیم و تقدیم کنند که به عنوان ملاکی برای پیشرفت کارگروه تعیین شود.

 

این مسئول متذکر شد: در خصوص اجرای طرح‌ها نباید توجهات کارگروه تنها متوجه مرکز استان باشد، بلکه باید فرمانداران، شهرستان‌ها را در جریان امور قرار دهند؛ فرمانداران نیز نقش مهم و اساسی دارند و باید با جدیت تمام حق و حقوق شهرستان‌ها را دنبال کنند.

 

شاهرخی اضافه کرد: برنامه‌های ارائه شده از طرف اعضای کارگروه باید وسیع، قوی و تأثیرگذار بوده و به صورت مشخص تعریف شوند تا به صورت کمی درآیند.

 

وی بیان کرد: در بحث اشاعه فرهنگ حقوق شهروندی و مسئله عفاف و حجاب، نقش صدا و سیما کلیدی است که می‌تواند با برگزاری مسابقه پیامکی، توجه احاد جامعه را به این امر خطیر معطوف کند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان عنوان کرد: برای عملیاتی شدن برنامه‌ها جلسه‌ای برگزار نمی‌شود؛ از این‌ رو دبیرخانه، برنامه‌ها را با تقویم و تاریخ مشخص به دستگاه‌ها به منظور اجرایی شدن آن‌ها ارائه می‌دهد و اصلاحات لازم باید در ارزیابی دستگاه‌ها صورت گیرد.

 

شاهرخی با بیان اینکه برگزاری سمینار و نشست‌ها در دستگاه‌ها در ایجاد ارتباطات بهتر تأثیرگذار است، اذعان کرد: بحث الکترونیکی‌سازی و روان‌سازی کار ادارات در پاسخ‌گویی به ارباب رجوع باید به صورت کمی برای دستگاه‌ها تعریف شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات