در پی بخش نامه جدید دانشگاه آزاد/

لرستان خبر: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بروجرد پیرو وظایف آرمانی –الهی خود و با توجه به اقدام اخیر حراست مرکزی دانشگاه آزاد بیانیه ای صادر کرده است و عنوان کرده دانشگاه آزاد دیگر اسلامی نیست.

به گزارش لرستان خبر، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بروجرد با توجه به اقدام اخیر حراست مرکزی دانشگاه آزاد بیانیه ای صادر کرده است. در این بیانیه آمده است:

 

گاهی اوقات حرف ها یا سخنان امام (ره)را که میشنیدیم یا می دیدیم برای جوانان نسل سوم قابل درک نبود،که چرا امام این حرف را زده یا چرا برخورد انقلابی ایشان با فلان شخصیت اینقدر تند بوده است.

 

 اما با گذر زمان  به دور از تعصبات جناحی متوجه شدیم که دید ایشان خیلی گسترده تر از این بود که فقط محدود به زمان خودشان باشد .امام امت با دور اندیشی خاص خود ،انقلاب اسلامی ایران را آسیب شناسی می کردندو مدام می فرمودند:" نگذارید انقلاب به دست نا اهلان بیفتد".

 

روی سخن ما با حضرات مسئول دانشگاهی است که آزاد هست ولی اسلامی نیست.دانشگاهی که به علت ساختار آن فضای مناسبی برای اشاعه ی فرهنگ تاریخ مصرف گذشته ی لیبرالی شده که امروز حتی در بین عامه مردم نیز جا افتاده اگر در  شهری فساد فرهنگی وجود دارد، بخش قابل توجهی از آن مربوط به دانشگاه آزاد است،دانشگاهی که تمام هم و غمش بالا بردن ظرفیت صندلی هایش برای در آمد زایی است نه دادن تفکر و بینش سیاسی – اسلامی  کار فرهنگی تا زمانی در دستور کار این دانشگاه است که با منافع آن دانشگاه  تطبیق نماید و مشکلی با منافع مالی دانشگاه نداشته باشد.

 

از برکات وجود این حضرات حجاب اسلامی در اکثر دانشگاه ها اجباری نیست آن چند واحد هم که هست منحصر به درب ورودی است.مسئولین حراست دانشگاه که اصلا راضی نیستند خاطر دانشجویان مکدر شود از یک تذکر خشک وخالی دریغ می کنند.

 

اما ریاست محترم حراست کل دانشگاه ازاد طبعشان خیلی لطیف تر از این حرف هاست و بخشنامه ای را اخیرا با دست مبارکشان به رشته ی تحریر در آوردند که ادیبان وسخنوران از این همه استعداد به وجد امده اند که خدایا چه آفریدی؟فتبارک ا...

 

ولی مگر چه بود این چند خط؟ایشان فرموده بودند که مسئولین حراست دانشگاه های آزاد از تاریخ ابلاغ این بخشنامه حق دخالت در موضوعات فرهنگی از جمله حجاب و عفاف راندارند!این پروژه ی کشف حجاب رضاخانی چندی پیش توسط یکی از چهره های معلوم الحال خارج نشین در فضای مجازی فراخوان داده شده بود که با شکست مفتضحانه ای رو به رو گردید اما با کمال تاسف همان پروژه با شکل ولعابی دیگر این بار به صورت بخشنامه ای قانونی از سوی حراست دانشگاه آزادی که پسوند اسلامی را به یدک میکشد به اجرا در می آید.ای کاش مسئولین دانشگاه آزاد بخشنامه های زیر را تدوین میکردند:

 

- که هیچ دانشگاهی حق ندارد بیت المال مسلمین را در راه اهداف انتخاباتی یک فرد خاص هزینه کند.

 

- هیچ واحد دانشگاهی حق ندارد کسانی که عنادشان با نظام اسلامی محرز شده را به کار گیرد.

 

- مسئولین مالی واحد ها حق ندارند،از دانشجویانی که در پرداخت شهریه های نجومی به مشکل برخورد کرده اند را از ورود به جلسه ی امتحان منع نمایند .

 

چه میشود که یاران دیرین نظام و انقلاب و رهبری وکسانی که خود را ملزم به امام و رهبری می دانند ،کارشان به جایی میرسد که عملا خلاف منطق و سیره ی عملی ولایت فقیه عمل می کنند.اما دریغا که گردانندگان این دانشگاه بزرگ از پسوند دو کلمه ای "آزاد"و"اسلامی "آن فقط معتقد به آزاد بودن آن هستند. در پایان اگر این دستور العمل لغو نشود بسیج دانشجویی به طور مستقل وظیفه ی امر به معروف و نهی از منکر رادر سطح دانشگاه اجرا می نماید.

 

 

حوزه ی بسیج دانشجویی شهید المهدی

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات