معاون فرهنگی، هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خبرداد

لرستان خبر: معاون فرهنگی، هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: نمایشگاه بزرگ قرآنی استان لرستان، از 15 ماه رمضان و به مدت 10 روز در محل نمایشگاه دائمی خرم آباد برپا می شود.

لرستان خبر، ˈماشاءالله امان الهی بهاروندˈ روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: برای برگزاری هرچه باشکوهتر این نمایشگاه قرآنی، هشت کمیته اجرایی، پشتیبانی، هنری، قرآنی، افتتاحیه، شهرستان ها، حفاظت و حراست و تبلیغات و اطلاع رسانی تشکیل شده است.
 

وی تصریح کرد: این نمایشگاه در سه بخش عرضه کتب قرآنی، دینی و تفاسیر، بخش دیجیتال و نرم افزارهای حوزه قرآن و عترت و بخش فرهنگی و محتوایی برپا خواهد شد.


وی با بیان اینکه این نمایشگاه با الگوگیری از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می شود، گفت: در ایام برگزاری این نمایشگاه هر روز گروهی متشکل از قاریان، حافظان و فعالان قرآنی یکی از شهرستان های استان، در نمایشگاه حضور می یابند.
 

بهاروند، ترویج فرهنگ قرآنی و بهره مندی از تخفیف ویژه را از اهداف برگزاری این نمایشگاه بیان و اظهار کرد: برگزاری گفتمان های قرآنی، حضور چهره های قرآنی و ارائه مشاوره های قرآنی از دیگر برنامه های جنبی این نمایشگاه است.
 

به گفته وی، در بخش هنری این نمایشگاه نیز آثار هنری در رابطه با قرآن در رشته های خوشنویسی، طراحی
و نقاشی معرفی می شوند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات