رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان خرم‎آباد:

لرستان خبر: رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان خرم‎آباد از لزوم توجه ویژه دستگاه‎های عضو این ستاد به رعایت ایمن‎سازی و اصلاحات لازم و همه فعالیت هایی مورد نیاز در این جهت از سوی دستگاه های مربوطه خبرداد.

لرستان خبر، خجستهپور ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان خرمآباد اظهار داشت: انتخاب لرستان به عنوان پایتخت ژئوتوریسم ایران فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیتها و پتانسیلهای گردشگری این استان است.

 

وی عنوان داشت: با توجه به شرایط مناسب، متعادل اقلیم و آب و هوای لرستان، وجود تفرجگاه‌ها، آبشارها، رودخانهها و... در همه فصول پذیرای مهمانان و گردشگران بسیاری از اقصی نقاط کشور است که جهت توسعه و گسترش حوزه گردشگری در شهرستان نیاز به برنامهریزی بیشتری است.

 

فرماندار خرمآباد گفت: با توجه به آغاز فصل تابستان و تعطیلی مدارس بسیاری از مردم سفرهای خود را آغاز کردهاند و بر همین اساس از آغاز تعطیلات تابستانی تمهیدات لازم جهت استقبال و اسکان مهمانان و مسافران تابستانی در شهرستان خرمآباد اندیشیده شده است.

 

خجستهپور متذکر شد:ایجاد کمپهای اسکان مسافران در پارکهای شریعتی، کیو و نسترن توسط شهرداری خرمآباد و تخصیص شش مدرسه با بیش از 70 کلاس مجهز به امکانات اولیه توسط آموزش و پرورش نواحی یک و دو شهرستان را از جمله اقدامات ستاد هماهنگی سفر شهرستان برای این ایام هستند.

 

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان خرمآباد در ادامه لزوم توجه ویژه دستگاههای عضو این ستاد به رعایت ایمنسازی معابر و اصلاح نقاط حادثهخیز حوزه شهرستان، نصب علائم راهنمایی و رانندگی در معابر و اصلاح سیستم روشنایی معابر برون شهری و درون شهری را ضروری است.

 

این مسئول یادآور شد:استقرار تیم‏های پلیس راهور در مناطق حادثهخیز، استقرار عوامل هلال احمر و فوریتهای پزشکی، ارتقا کمی و کیفی خدمات اورژانس و بیمارستانی در راستای کاهش تلفات تصادفات رانندگی، فعال کردن امداد خودروها، بهبود وضعیت پمپ‏های بنزین و گاز درون و برون شهری از دیگر اقداماتی هستند که همه دستگاههای مربوط وظیفه دارند در این ایام انجام دهند.

 

وی اظهار امیدواری کرد که با عملی کردن مصوبات این جلسه شرایط مناسبی جهت بهرهگیری و اسکان مسافران مهیا شود

 

فرماندار خرمآباد ادامه داد: اهمیت سفر در دین مبین اسلام و تأثیر آن بر احوال و روحیات افراد بسیار زیاد است و بر آن تاکید شده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات