مدیرکمیته امداد پلدختر خبر داد

لرستان خبر: مدیر کمیته امداد پلدختر گفت: کمیته امداد در نظر دارد تا پایان ماه مبارک رمضان 7 طرح بزرگ و ویژه فرهنگی و خدماتی را در جهت رفاه حال مددجویان اجرا کند.

علی میرزا خدایی در گفت و گو با لرستان خبر  در پلدختر، اظهار کرد: هدف اصلی کمیته امداد امام  خمینی (رض)  یاری رساندن به محرومان  ،مستضعفان، امداد درماندگان و آسیب دیده گان  و خودکفا کردن محرومان جامعه اسلامی است.

 

وی افزود: مجموعه  کمیته امداد امام (ره)  در برنامه ریزی های فرهنگی و ارائه تسهیلات به مددجویانش تا کنون موففق عمل کرده و سعی شده تا در راستای ارمان های امام خمینی (ره)  به مدد جویان خدمات ارائه دهد .

 

 مدیر کمیته امداد امم خمینی پلدختر بیان کرد:  کمیته امداد امام (ره) در نظر دارد برای رفاه حال مددجویان تا پایان ماه مبارک رمضان 7 طرح ویژه فرهنگی را در شهرستان اجرا کند که این طرح ها در شورای برنامه ریزی کمیته امداد تصویب شده اند و همه مددجویان مشمول این طرح ها هستند.

 

 خدایی با اشاره با اهمیت و اجرای طرحهای فرهنگی و خدماتی عنوان کرد: طرح هایی مانند اکرام ایتام، محسنین، طاها، شفا، کوثر، اطعام و افطار و مفتاح الجنه تا پایان ماه رمضان اجرایی می شوند.

 

 وی خاطرنشان کرد: برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان عزیز نیز در ترم تابستان برگزاری کلاس های آموزشی، هنری و فرهنگی را داریم که این عزیزان می توانند در کلاسها ثبت نام کرده و به صورت رایگان از کلاس ها بهره مند شوند.

 

 مدیر کمیته امداد امم خمینی پلدختر تصریح کرد: کانون های مساجد و کانونهای فرهنگی کمیته امداد تا پایان فصل تابستان با برگزاری کلاس های مختلف در زمینه های کامپیوتر، قران، خیاطی، نقاشی  با مربیان مجرب و اموزش دیده نوجوانان و جوانان عزیزمان  را یاری و اموزش می دهند و امیدواریم بیش از پیش از این برنامه استقبال شود تا همه مددجویان بتوانند از این طرح ها و اموزشها بهره مند شوند

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات