شنبه 18 مرداد /

لرستان خبر: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر با بیان این که به مناسبت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، از خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهرستان پلدختر تجلیل به عمل خواهد آمد، افزود: این مراسم ساعت18 روز شنبه 18 مرداد ماه در سالن کنفرانس اداره ارشاد پلدختر برگزار می شود.

ˈلرستان خبر: غلامرضا محمودیˈ روز پنج شنبه با بیان این که به مناسبت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، از خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهرستان پلدختر تجلیل به عمل خواهد آمد. افزود: مراسم تجلیل از خبرنگاران امسال متفاوت تر از گذشته و با مشارکت فعال دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار خواهد شد.
 

وی با تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهرستان پلدختر گفت: این مراسم ساعت18 روز شنبه 18 مرداد ماه در سالن کنفرانس اداره ارشاد پلدختر برگزار می شود.
 

وی نقش خبرنگاران در شفاف سازی فضای جامعه را مهم ارزیابی کرد و گفت: خبرنگاران دغدغه ها، نگرانی ها و مشکلات موجود بین مردم را به گوش مسوولان می رسانند و زمینه ساز تعامل بیشتر مسوولان و مردم هستند.



ˈمحمودیˈ به سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار اشاره کرد و افزود: خون شهید صارمی به قلم خبرنگاران تقدس بیشتری بخشیده و اصحاب رسانه زبان گویای جامعه بوده و رسالت سترگی بر عهده دارند .
 

رییس اداره ارشاد پلدختر با بیان این که خبرنگاران افکار عمومی را مدیریت کنند گفت: مدیران و مسوولان ادارات و نهادها باید کمک حال خبرنگاران بوده و به سئوالات آن ها پاسخگو باشند و خبرنگاران را برای خود مانند بازوانی فعال و پرتوان حس کنند و از آن ها کناره گیری نکنند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات