فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد:

لرستان خبر: فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد تکنیک هزار تاکتیک دشمن در جنگ نرم را ماهواره یا دجال واره دانست و گفت: نقطه مقابل قرآن ماهواره است هرچه قرآن امر به معروف می کند ماهواره نهی می کند.

لرستان خبر، ماشالله بازگیر امروز در یادواره 200 شهید اصناف و بازار شهرستان خرم آباد که در سالن شهید آوینی خرم آباد برگزار شد، با بیان این که شهدا سند وفاداری ملت ایران هستند اظهار کرد: اقتدار و امنیت امروز کشور مدیون شهداست زیرا تمام استکبار متعهد شدند تا بگویند مسلمانان نمی توانند حکومت کنند اما شهدا محکم در برابر استکبار جهانی ایستادند و اکنون 36سال است که جمهوری اسلامی پابر جا و محکم است.

 

وی عزت جمهوری اسلامی را مدیون ایثار جان و مال شهدا دانست و گفت: جنگ سخت با تمام پیچیدگی‌ها جهاد اصغر بود ولی جنگ نرم جهاد اکبر است ولی چرا دشمن ازجنگ سخت به جنگ نرم روی آورد؟

 

وی افزود: جنگ سخت آشکار و جنگ نرم پنهان است، در جنگ نرم خاکریز داخل شهر و خانه است و چه بسیار مدیران و فرماندهانی که در جنگ نرم منحرف شدند.

 

بازگیر ماموریت ماهواره را هجوم به ارزش ها عنوان کرد و گفت: ماهواره درعرصه سیاسی با افراد خبره در مورد اصول اسلامی بحث می کند که نتیجه آن فتنه 88 بود و در عرصه امنیتی نیز 50 نوع مواد مخدر و 50 نوع قرص انرژی زا وارد کشور کرده است و بر اساس آمار 80 درصد پرونده های دادگستری ها در نتیجه استفاده از ماهواره است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات