استاد حوزه علمیه قم:

استاد حوزه علمیه قم گفت: کشورگشایی با ظلم بقاء و بهاء ندارد و مسلما اسرائیل بزودی آنگونه که همه ما شاهد آن باشیم با ذلت از صحنه روزگار محو می شود

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، آیت الله سید مرتضی صالحی خوانساری شامگاه جمعه در اجتماع مادران و کودکان خرم آبادی که در حمایت از کودکان و زنان بی دفاع غزه در حسینیه حبیب بن مظاهر شهرستان خرم آباد گرد هم آمده بودند از اسرائیل به عنوان گرگ تاریخ معاصر نام برد و اظهار کرد: کینه دار ترین دشمن نسبت به مسلمانان و شیعیان همانگونه که در قرآن کریم نیز به آن اشاره شده یهود است.

 

وی با بیان اینکه از نظر انسانیت نسل کشی و کودک کشی کار انسان نیست افزود: اسرائیل به مانند گرگ عمل می کند چرا که در میان حیوانات درنده تنها گرگ است که علاوه بر نیاز خود جانوران را می درد و اسرائیل نیز درست به مانند گرگ عمل می کند.

 

استاد حوزه علمیه قم کودک کشی را لکه ننگینی بر پیشانی اسرائیل دانست و تصریح کرد: مسلمانان در عاشورای حسینی در سوگ امام حسین (ع) عزاداری می کنند اما امام سجاد (ع) عزای برادر شش ماهه اش را گرفت و حتی زمانی که می خواست از روند قیام مختار آگاهی پیدا کند از سرنوشت هرمله قاتل حضرت علی اصغر سوال پرسید و زمانی که متوجه شد هرمله هنوز به سزای عمل ننگینش نرسیده است دست به دعا برد و فرمودند که خدایا به او حرارت آتش را بچشان و همینگونه هم شد و هرمله به دست مختار آنگونه که امام سجاد (ع) از خداوند خواسته بودند به سزای عملش رسید.

 

وی با بیان اینکه ظلم ظالمان در جهان از جانب خداوند بی پاسخ نمی ماند گفت: اگر خداوند به ظالمان اجازه ظلم بیشترمی دهد و آنها را به سزای عملشان نمی رساند به این دلیل است که می خواهد پیمانه ظالمان از جنایت پر شود و سپس آنها را با رسوایی به عذاب برساند.

 

صالحی خوانساری بیان داشت: کشورگشایی با ظلم بقاء و بهاء ندارد و مسلما اسرائیل بزودی آنگونه که همه ما شاهد آن باشیم با ذلت از صحنه روزگار محو می شود.

لازم بذکر است که تجمع مادران و کودکان خرم آبادی در حمایت از زنان و کودکان بی دفاع و مظلوم غزه با دعوت اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در لرستان برگزار شد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات