تجلیل از فعالات قرآنی /

لرستان خبر: آیین تجلیل از دانش آموزان فعال در امور قرآنی درمحل تبلیغات اسلامی بروجرد برگزار شد. در این مراسم از 70 فعال قرآنی تجلیل به عمل آمد.

لرستان خبر، در این آیین امام جمعه بروجرد گفت: قرآن چراغ راه و نقش مهمی در سعادت انسانها دارد. ترویج فرهنگ علوم قرآنی در بین دانش آموزان موجب می شود تا این نسل دربرابر همه هجمه های فرهنگی دشمنان بیمه شوند.
 

وی اظهار داشت: همه مراکز فرهنگی باید در راستای طرح قرآن آموزی که مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب است گام بردارند و به سمت طرح تربیت 10 میلیون حافظ قرآن درجامعه حرکت کنند.
 

وی همچنین گفت:تشویق نسل جوان برای داشتن برنامه ای مفید و جامع که شامل ورزش و فعالیت های فیزیکی، کتاب خوانی، تقویت مبانی دینی و اخلاقی و مطالعه زندگی نامه پیشوایان الهی باشد، ضرورتی انکارناپذیر است
 

در ادامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بروجرد گفت : اوقات فراغت فرصتی بسیار مغتنم برای جذب جوانان و نوجوان جهت فعالیتهای فرهنگی و هنری و قرآنی در مساجد است.
 

حجت الاسلامˈ صادق جعفر پورˈ، مهمترین اهداف برگزاری این پایگاه ها را بالا بردن سطح بینش وآگاهی دینی جوانان و نوجوانان، حفظ ارتباط آنها با پایگاه ها و مساجد، بهره گیری از آموزه های دینی و شناسایی استعدادهای جوانان ونوجوانان در مراکز دینی عنوان کرد.
 

به گفته وی امسال دربرنامه های غنی سازی اوقات فراغت بیش از 450 نفر در سطح 14 پایگاه فعالیت های مختلف علمی، فرهنگی ، قرآنی را فرا گرفتند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات