رئیس تبلیغات اسلامی بروجرد:

لرستان خبر: رئیس تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: اگر امروز مردم فلسفه ماهواره ستیزی را بشناسند به دست خودشان آن را جمع می‌کنند، اگر امروز پدر و مادران ایرانی که در جامعه اسلامی ایران زندگی می کنند نتوانند ماهواره را جمع نمایند 5 سال دیگر نمی توانند برای فرزندان خود پدر و مادری کنند و باید آن ها نسبت به این فرهنگ تبلیغاتی غربی بیدار و هوشیار باشند زیرا نهاد خانواده ها را به نابودی می کشاند.

لرستان خبر، حجت الاسلام صادق جعفرپور امروز در همایش ائمه جماعت، امنای مساجد و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج که در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اگر زندگی شهدا را مطالعه نماییم در مسیر زندگی شهدا برنامه آن ها مسجد محوری بود برنامه ها و فعالیت های آن ها در مساجد انجام می شد.

 

وی افزود: همان طور که معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی"ره" فرمودند، مسجد سنگر است و سنگر هیچ گاه خالی نیست و امروز مساجد نقش تربیتی را ایفا می نمایند.

 

رئیس تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به اینکه مساجد نقش تربیتی، اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و سیاسی را ایفا می نماید خاطرنشان کرد: امروز مساجد بروجرد از این زیرساخت های لازم برخوردار است و این نقش توسط روحانیت، علمای دین و کارشناسان دین شکوفا شده است.

 

حجت الاسلام جعفرپور افزود: امروز در مساجد حرف اول و آخر را امام جماعت می زند زیرا کارشناس دین است و حرف و عملش یکی است و صبحت هایش بر مبنای قانون و منطق است.

 

وی با اشاره به روابط عمومی بالای امام جماعت که سبب رشد و شکوفایی جامعه هدف می شود تصریح کرد: وقتی امام جماعت از روابط عمومی بالا و قوی در ارتباط با مردم برخوردار باشد همه در پشت سر او می ایستند و سبب افزایش جمعیت در مساجد و شکوفایی جامعه هدف می شود.

 

حجت الاسلام جعفرپور عنوان کرد: ماهواره تبلیغ فرهنگ مبتذل غرب است و از حیثیت و رفعت به دور است و باید روحانیت با مطالعه روزانه خود از ترویج فرهنگ اشتباه ماهواره در جامعه جلوگیری کنند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات