رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خرم‌آباد:

لرستان خبر: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خرم‌آباد گفت: طرح‌های متعددی داشتیم که لرستان در همه زمینه‌ها همکاری لازم را داشته طرح‌هایی مانند بهشت تا بهشت، چهل منبر، طرح پست‌بانک، نسیم شش‌گوشه، درب حرم امام حسن عسگری تمامی این طرح‌ها موفق بوده و در حال اتمام هستند.

لرستان خبر، اصغر حقی‌پور ظهر امروز در جمع ستاد بازسازی عتبات عالیات استانی گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان لرستان تاکنون بیش از 6 میلیارد تومان طلا و زیورآلات جمع‌آوری کرده و حدود 12 گرم طلای خالص داشته که تحویل مرکز ستاد داده است، در حال حاضر یک کیلوگرم طلا به امانت در بانک ملی گذاشتیم.

 

وی تصریح کرد: 5 میلیارد و 977 میلیون اعتبار داریم که 200 میلیون تومان آن به ستاد مرکزی واریز شده است و حدود 800 تن سیمان و 12 تخته فرش و یک میلیون تومان از طریق کارخانه ماشین‌سازی به کربلای معلا اهدا شده است.

 

حقی‌پور گفت: در رابطه با مسائل موجود ما امانت‌دار هستیم و باید به صورت شفاف عمل کنیم تا هیچ خلعی وجود نداشته باشد که در سال 90 با بررسی‌های متعدد استان لرستان جزو دقیق‌ترین و شفاف‌ترین استان‌ها معرفی شد.

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خرم‌آباد گفت: ما در همه زمینه‌ها شرکت کردیم و همیشه با استقبال پرشور مردم این استان توانسته‌ایم حرکتی نوین‌بخش داشته باشیم.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات