یکم مهرماه تا هفت شب /

لرستان خبر: فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بروجرد گفت: بازسازی عملیات والفجر دو روزهای پایانی خود را طی کرده و خاکریز‌، سنگر‌ و کانال‌ها‌ی این عملیات احداث شده‌اند. هدف از بازسازی و اجرای عملیات والفجر دو معرفی و شناسایی مناطق جنگی در دوران دفاع مقدس به مردم است. این نمایش از تاریخ یکم مهر ماه آغاز و به مدت هفت شب ادامه دارد.

لرستان خبر، محمد پاپی‌نژاد ظهر امروز در جلسه بررسی جزئیات بازسازی عملیات والفجر دو در بروجرد افزود: بازسازی عملیات والفجر دو برای دومین سال متوالی و با همکاری همه دستگاه‌ها، ادارات و شهرداری بروجرد صورت گرفته است.

 

پاپی‌نژاد خاطر نشان کرد: عدوات نظامی لازم برای بازسازی این عملیات از یگان‌های مختلف سپاه تهیه شده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بروجرد تصریح کرد: در بازسازی این عملیات مردم شاهد اجرای عملیات نظامی و بخشی از صحنه‌های دفاع مقدس و مظلومیت شهرمان هستند.

 

پاپی‌نژاد عنوان کرد: در بازسازی عملیات والفجر دو برنامه‌هایی نظیر صحنه اعزام و ثبت نام بسیجیان از مساجد به عنوان محوری‌ترین محل اعزام، فعالیت‌های معنوی رزمندگان در سنگر‌ها، شهادت شهید تنه کار و سردار شهید جلال کاوند نیز بازسازی و اجرا می‌شود.

 

وی افزود: 300 رزمنده بسیجی و هنرمندان شهرستان بروجرد کار میدانی این طرح را در 40 روز انجام داده‌اند

 

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بروجرد با اشاره به فرهنگی بودن بازسازی عملیات والفجر دو ادامه داد: در پایان برنامه گریزی به ظهور حضرت ولیعصر(عج) داشته و در این خصوص برنامه بازسازی خانه کعبه و توسل به امام زمان (عج) اجرایی می‌شود.

 

پاپی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود، افزود: دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثار دلاورمردانی است که برای آزادی کشور از دست دشمن  از جان خود گذشتند.

 

وی اضافه کرد: رزمندگان غیور ما با کمترین تجهیزات توانستند مردانه در مقابل دشمن ایستادگی کرده و از ورود و سلطه دشمن به کشور اسلامی ایران جلوگیری کنند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بروجرد تصریح کرد: نقش بازسازی عملیات‌های دوران دفاع مقدس در شناسایی اسوه‌های ایثار به نسل جوان و امروزی غیر قابل انکار است.  

 

پاپی‌نژاد در ادامه بیان داشت: دفاع مقدس نمادی بزرگ برای شناساندن جوانان غیور و شجاع ایران اسلامی به همه ابر قدرتان جهان است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات