معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان:

لرستان خبر: معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: باید گستره فعالیت‌های قرآنی در ادارات استانی بیشتر شود، از این‌رو ما تلاش می‌کنیم که از طریق فرمانداران شهرستان‌ها هر 45 روز یک‌بار این‌گونه جلسات را برگزار کنیم.

لرستان خبر، سید سعید شاهرخی صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی مسئولان قرآنی دستگاه‌های اجرایی لرستان و مسئولان موسسات قرآنی در خرم‌آباد گفت: نقش مسئولان قرآنی دستگاه‌های اجرایی لرستان و مسئولان موسسات قرآنی در ترویج فرهنگ نماز و قرآن مهم و ضروری است.

 

وی افزود: تاکنون در این زمینه تلاش‌های خوبی صورت گرفته، اما باید بیشتر تلاش کرد که در این زمینه دستگاه‌های فرهنگی مانند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش لرستان، و ... پای کار بیایند و به صورت هماهنگ در این راستا تلاش کنند.

 

وی افزود: در استان کارگروه‌های مختلفی در حال برگزاری است که ما می‌توانیم در این کارگروه‌ها مشکلات موسسات قرآنی را پیگیری کنیم.

 

شاهرخی تصریح کرد: اداره کل امور اجتماعی استانداری لرستان باید توجه به امر نماز و قرآن را در دستور کار خود قرار دهد و برای حمایت این موسسات قرآنی برنامه‌ریزی کند تا به گونه‌ای آنها را حمایت کنیم.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: تا آبان ماه امسال باید کارگروهی جهت بررسی به مشکلات موسسات قرآنی در لرستان با حضور اوقاف، تبلیغات، ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش استان برگزار شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات