مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان :

لرستان خبر: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در مراسم تجلیل از فیلمسازان حوزه کودک و نوجوان استان با بیان اینکه تاثیر فیلم های هالیوود از بمب هسته ای کمتر نیست گفت: بایداز ظرفیت های فرهنگی از جمله فیلم، سینما و رسانه ها برای جنگ فرهنگی با دشمن به خوبی استفاده شود.

لرستان خبر، فیلمسازان حوزه کودک و نوجوان استان عصر چهارشنبه در اختتامیه اکران فیلم های بیست و هشتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در خرم آباد تجلیل شدند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این مراسم گفت: دشمن با استفاده از ابزارهای متفاوت از جمله فیلم و سینما علیه ارزش‏های اسلامی وارد شده لذا کشورهای اسلامی و جمهوری اسلامی ایران نیز باید با استفاده از همین ابزار در برابر هجمه فرهنگی دشمن ایستادگی کنند.

 

وی تصریح کرد: امروز یک پایگاه قوی و بانفوذ برای ترویج آرمانهای انقلاب و ارزشهای متعالی اسلام قدرت سینما و فیلمسازی است، زیرا دشمن به دنبال این است که از ابزارهای هنر و سینما استفاده کند و ایرانهراسی و اسلام هراسی را ترویج دهد.
 

در این مراسم کیانوش دالوند فیلمساز انیمیشن، پروین مفیدی فیلمساز تلویزیونی، سعید شاهوردی، امیر محمد یمینی برنامه ساز کودک و نوجوان و سعید پنجی فیلمساز انیمیشن از جمله فیلمسازان حوزه کودک و نوجوان لرستان بودند که تجلیل شدند.
 

گفتنی است در طول چهار روز جشنواره، 12 فیلم در حوزه کودک و نوجوان در سینما استقلال خرم آباد به صورت رایگان اکران شد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    خدایی به این یه نفر نمیخوره مدیر ارشاد باشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ناشناس

    خدایی به این یه نفر نمیخوره مدیر ارشاد باشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات