نشست جناح فرهنگی مومن در لرستان/5

فعال فرهنگی کشور بنگلادش گفت: انقلاب اسلامی ایران دنیا را متحول کرد و این نعمت بزرگی بود که خدابه جهانیان داد و اکنون امام خامنه ای فرمانده و رهبر تمام آزادگان دنیا است و تنها رهبر ایران نیست.

 

به گزارش لرستان خبر،  حجت الاسلام و المسلمین محمد عبدالقیوم بنگلادشی در سومین گردهمایی افسران فرهنگی لرستان که در خرم آباد برگزار شد اظهار کرد: در بنگلادش همه مردم ارادت خاصی به امام خمینی(ره) و امام خامنه ای دارند و با تمام وجود عاشق انقلاب هستند.

 

وی افزود: افرادی که سنی مذهب هستند و نماز نمی خوانند و فقط چون حضرت امام خمینی(ره) را دوست داشتند برای او مراسم می گرفتند و این خودش تاثیر فرهنگی داشته است در آن مراسم غیر مسلمان هم شرکت می کردند و این نشان از مقبولیت حضرت امام خمینی(ره) داشت.

 

فعال فرهنگی کشور بنگلادش بیان کرد: زمانی هم که حضرت امام(ره) رحلت کردند اگر به چهره مردم بنگلادش نگاه می کردید انگار یکی از بستگان درجه یک خود را از دست داده بودند که انطوری عزاداری می کرند.

 

وی تصریح کرد: یکی از دلایل آن شجاعت امام(ره) بود و این سبب شد که حتی امام جمعه اهل تسنن در خطبه های نماز جمعه خود از شخصیت امام خمینی(ره) بگوید و این کارها قابل تحصین است که هیچ کسی آن را انجام نداده است.

 

حجت الاسلام بنگلادشی عنوان کرد: در خارج از مرزها افرادی حضور دارند که اگر به اندازه ایرانیان امام خمینی(ره) را دوست نداشته باشند کمتر هم دوست ندارند اینها نکات مثبت انقلاب اسلامی است.

 

وی خاطرشنان کرد:  در کشور ما قوانین انگلیسی مسلط است و نخست وزیری کار اصلی را بر عهده دارد و با فعالت مذهبی کار ندارند فقط به این دلیل که با سیاست کاری نداشته باشد هیچ موقع ما مشکلات فرهنگی و دینی نداشته و این از برکات انقلاب اسلامی است.

 

فعال فرهنگی کشور بنگلادش گفت: انقلاب اسلامی ایران دنیا را متحول کرد و این نعمت بزرگی بود که خدابه جهانیان داد و اکنون امام خامنه ای فرمانده و رهبر تمام آزادگان دنیا است و تنها رهبر ایران نیست.

 

حجت الاسلام بنگلادشی افزود: در بنگلادش بیشتر مردم شیعه هستند و استکبار که قدرت و نفوذ ایران را در بین مردم منطقه دیده است با راهای مختلف در صدد کم کردن نفوذ ایران است ولی نمی تواند این کار را انجام دهد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات