نشست جناح فرهنگی مومن در لرستان/6

سرباز روح الله گفت: انقلاب اسلامی متعلق به مردم ایران نیست بلکه متعلق به تمام آزادگان دنیا است و «امام خامنه‌ای» رهبر تمام آزادگان دنیا است و نباید با بازی های سیاسی داخلی و کارهای جزئی به این انقلاب بزرگه خدشه وارد کنیم.

 

به گزارش لرستان خبر، سید مصطفی رضوی کشمیری معروف به روح الله سرباز روح الله فعال فرهنگی از کشمیر پاکستان در سومین گردهمایی افسران فرهنگی لرستان که در خرم آباد برگزار شد اظهار کرد: در جنگ رژیم بعث علیه ایران 18 ملیت حضور داشتند و همه این را گفتند اما در جبهه های ایران هم افرادی از الجزایر پاکستان فرانسه افغانستان حضور داشتند که به سختی از مرزها عبور کردند و خود را به نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می رساندند و شهید می شدند اما هیچ گاه نامی از انها برد نشد.

 

وی افزود: در کشمیر 90 درصد سنی حنفی وجود دارد و 10 درصد را شیعبان تشکیل می دهند که با نگاه کردن به انقلاب سال1357 می توان فهمید که چه تحولی در دنیا اتفاق افتاد و بازتاب آن را فقط در میان شیعیان نشنیدیم و در میان اهل سنت و کل آزاده های جهان بازتاب داشت.

 

فعال فرهنگی کشمیری بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران محدود به مرزها نبود و به ان طرف مرزها هم رفت اگر این انقلاب محدود به مرزها بود چرا قلب اهل سنت در خارج از ایران برای ان می تپید.

 

وی تصریح کرد:  در دهه 80که اوج مبارزه برای استقلال طلبی بود خواسته مردم این بود که باید انقلابی مثل انقلاب ایران داشته باشیم.

 

رضوی عنوان کرد:  مردم مستعضف آمریکای جنوبی قلبشان برای انقلاب ایران تپید و این بازتاب انقلاب ایران در ان سوی مرزها را نشان می دهد.

 

 

فعال فرهنگی کشمیری گفت: انقلاب اسلامی متعلق به مردم ایران نیست بلکه متعلق به تمام آزادگان دنیا است و  و نباید با بازی های سیاسی داخلی و کارهای جزئی به این انقلاب بزرگه خدشه وارد کنیم.

 

وی اظهار کرد: اکنون در دنیا چشم امید آزادگان و ملت ها به انقلاب اسلامی ایران است و هرکجا آزاده ای باشد با تمام وجود به ایران اسلامی عشق می ورزد و وظیفه ما در قبال تبلیغ انقلاب اسلامی سنگین است.

 

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات