نشست جناح فرهنگی مومن در لرستان/7

در حاشیه سومین نشست جناح فرهنگی مومن استن لرستان که در خرم آباد برگزار شد از خدمات پیر غلام اهل بیت حاج غفور یادگاری تقدیر شد.

به گزارش لرستان خبر، میثم کشکولی شامگاه جمعه در حاشیه نشیت افسران فرهنگی لرستان اظهار کرد:  باحضور فعالان فرهنگی از 5 قاره دنیا، حاج حسین یکتا دبیر قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا، سردار کشکولی فرمانده سپاه لرستان و افسران فرهنگی لرستان سومین نشست افسران فرهنگی استان لرستان در سینما استقلال خرم آباد به پایان رسید.

 وی افزود: هدف از برگزاری این نشست ایجاد همدلی، وفاق و هم افزایی بین عناصر جبهه فرهنگی در استان بود.

دبیر ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی انقلاب در لرستان بیان کرد: در این نشست به مرور آخرین وضعیت جبهه خودی و عملیات دشمن در عرصه فرهنگ پرداخته شد و با بهره گیری از سخنرانان و اساتید مسلط به عرصه فرهنگ، تشریح عملکرد کنونی و برنامه ریزی جهت آینده انجام شد.

 کشکولی با اشاره به دلایل برگزاری این نشست قبل از ماه محرم گفت: با برگزاری جلساتی در این نشست و ایجاد هماهنگی در میان نخبگان فرهنگی استان در زمینه های مختلف برای انجام مراسم هایی معنوی در این ماه آماده می شویم.

وی تصریح کرد: در این نشست جمعی از فعالان عرصه هیئت از سراسر استان، جمعی از مداحان اهل بیت(ع)، پیر غلامان و برخی از موسسات فرهنگی، تشکل‌ها و هنرمندان حضور داشتند و همچنین مهمانانی از کشورهای مختلف اسلامی در مورد وضعیت جهان اسلام به بحث پرداختند.

دبیر ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی انقلاب در لرستان افزود: در حاشیه این نشست از خدمات پیر غلام اهل بیت حاج غفور یادگاری تقدیر شد.

حاج غفور یادگاری که از مداحان دوران دفاع مقدس در استان لرستان است که نقش بسزایی در بالابردن روحیه رزمندگان لرستان داشت .

وی در پایان این همایش به یاد روزهای جنگ دقایقی برای حاضران در مراسم به مداحی پرداخت.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات