مسئول شعبه انجمن قلم ایران در لرستان خبر داد

محمد تقی عزیزیان مسئول شعبه انجمن قلم ایران در استان در گفت و گو با لرستان خبر گفت: این شعبه نخستین شعبه استانی انجمن قلم ایران است که روز یکشنبه 20 مهر ساعت 10 صبح در دفتر نماینده محترم ولی فقیه در استان لرستان افتتاح می شود.

وی افزود: در این مراسم محمد رضا سرشار ، راضیه تجار و برخی مدیران و فعالان فرهنگی و نویسندگان شعرای استان لرستان حضور  دارند و این مراسم در روز حافظ برگزار می شود و به همین مناسبت دکتر علی نوری مدیر گروه ادبیات دانشگاه لرستان در این زمینه سخنرانی می کند.

 

عزیزیان گفت: در این مراسم به حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده محترم ولی فقیه در استان کارت افتخاری عضویت در انجمن قلم ایران اعطا می شود همچنین از تابلوی انجمن رونمایی می شود.

 

مسئول شعبه انجمن قلم ایران در استان با اشاره به مردم نهاد بودن این انجمن افزود: انجمن قلم ایران تشکلی است فراگیر که داستان‌نویسان، شاعران، محققان، مترجمان و منتقدان حوزه علومِ انسانی را در بر می‌گیرد. این انجمن، تشکلی است فرهنگی و مستقل که به هیچ حزب، گروه و تشکیلاتِ سیاسی وابسته نیست.

 

 

عزیزیان تصریح کرد: انجمنِ قلم ایران، با هدفِ مجتمع ساختنِ اهالیِ قلم ،کوشش در راهِ اشاعه‌ هر چه بهتر و بیشتر ارزش‌های والای انسانی و دینی و کشف و پرورش استعدادهای نوظهور در زمینه ادبیات فعالیت می‌کند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات