کارگردان تئاتر ستاره صبح:

کارگردان تئاتر ستاره صبح با بیان اینکه یک بخش از تئاتر میدانی ستاره صبح در هر استانی که بر روی صحنه می رود به نقش آن استان در هشت سال دفاع مقدس اختصاص می یابد گفت: همزمان با اجرای تئاتر ستاره صبح در خرم آباد نقش استان لرستان درعملیات کربلای ۴ بازسازی می شود.

 

به گزارش لرستان خبر، سعید اسماعیلی در نشست خبری که در محل اجرای نمایش میدانس ستاره صبح در خرم آباد برگزار شد، گفت: نمایش ستاره صبح دارای 10 آیتم است که در یک آیتم آن نقش لرستان در عملیات کربلای چهار و بمباران مدرسه شهید فیاض بخش بروجرد بازسازی می شود.


وی با اشاره به آیتم های مختلف این نمایش افزود: در این نمایش از صدر خلقت و از حضرت آدم (ع) تا مبعث رسول اکرم (ص)، مباهله، غدیر، شهادت امام علی (ع)، حضرت زهرا (س)، امام حسن(ع)، امام حسین (ع) و امام رضا (ع)، انقلاب اسلامی ایران، هشت سال دفاع مقدس، ظهور امام زمان (عج) و آیتم آسیب شناسی ظهور که با توجه به آسیب های موجود در لرستان آماده شده است به تصویر کشیده می شود.


کارگردان تئاتر ستاره صبح گفت: تئاتر امروز در کشور به هر دلیلی رمقی نداردولی تئاتر ستاره صبح ادعایش این است که با زبانی ساده و ویژگی های منحصر به فرد تماشاچی را به دل واقعیت می برد.


اسماعیلی ادامه داد: ویژگی این تئاتر این است که علاوه بر استفاده از تصویر، از صدای دوبلورهای معروفی همچون احمد رسول زاده، اسماعیل قادرپناه، وحید جلیلوند، مهران دوستی، پرویز بهرام و همچنین صدای عبدالجبار کاکایی استفاده شده است.


وی با بیان اینکه  اصل کار این نمایش بر مبنای صدا و پلی بک است اضافه کرد: جذابیت نمایش ستاره صبح به دلیل استفاده از ادوات نظامی نظیر تانک، انفجار واقعی و تیراندازی است.


کارگردان تئاتر ستاره صبح گفت: با وجود اینکه اجرای تئاتر به سبک تئاتر ستاره صبح از توصیه های رهبر معظم انقلاب است؛ اما متاسفانه هنوز به این سبک اجرا به خوبی پرداخته نشده است.


اسماعیلی با بیان اینکه این نمایش توسط تیمی مرکز هنرهای نمایش‌های انقلاب اسلامی اجرا می‌شود، افزود: طراح، نویسنده و کارگردان نمایش ستاره صبح سعید اسماعیلی، مجری طرح علیرضا کوه‌فر، طراح صحنه آنا محمد ایری، طراح جلوه‌های ویژه رضا ترکمان، تولید شهاب فراهانی، طراح نور عباس رحمانی‌پور و راوی این نمایش رسالت بوذری است.
 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    اگه تونستی تیتر رو یخونی...
    این علامت " کاربرد خودش رو داره

نظرات