مدیر انتظامی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر بروجرد:

لرستان خبر: مدیر انتظامی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر بروجرد گفت: احیاء امر به معروف و نهی از منکر با توجه به نفوذ فرهنگ غرب در کشور بویژه در نوع پوشش افراد، بیش از پیش ضرورت پیدا می کند.

لرستان خبر، علیرضا دلیری عصر امروز در جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر بروجرد، اظهار کرد: در واقعه کربلا بسیاری از ارزش‌های اسلامی نظیر امر به معروف و نهی از منکر متجلی است.

 

وی افزود: حضرت زینب(س) در دوران اسارت اجازه ندادند به حجاب ایشان لطمه‌ای وارد شود، بانوان در نوع پوشش خود از ایشان الگوگیری کنند.

 

این مسئول اضافه کرد: احیاء امر به معروف و نهی از منکر با توجه به نفوذ فرهنگ غرب در کشور بویژه در نوع پوشش افراد، بیش از پیش ضرورت پیدا می کند. اثربخشی انجام این فرایض در تداوم آن خواهد بود و نباید آنرا محصور به زمان و مقطع خاصی کرد.

 

وی تصریح کرد: این وظیفه دینی و شرعی بر همه مردم واجب بوده و هرکس در هر جایگاهی ملزم به عمل به آن است و نباید آنرا وظیفه ارگان خاصی دانست.

 

دلیری تاکید کرد: با بهره‌گیری از فیوضات محرم و صفر میتوان در راستای فرهنگسازی دائم و پایدار این وظایف اقدام کرد چرا که از مهمترین نتایج عمل به این فریضه مصون ماندن جامعه در برابر ناهنجاری هاست.

 

مدیر انتظامی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر بروجرد، گفت: باتوجه به اینکه رشد فرزندان در محیط خانواده تحقق می یابد، تعمیق باورهای دینی و فرهنگسازی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر در بین خانواده‌های ایرانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و مسئولان فرهنگی باید در این حوزه اهتمام بیشتری داشته باشند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات