از محرم تا اربعین حسینی/

لرستان خبر: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان گفت: نخستین دوره مسابقه کتاب خوانی کتاب و زندگی با محوریت کتاب 'من زنده ام' تالیف معصومه آباد از اول محرم تا اربعین حسینی در کانون های فرهنگی ـ هنری مساجد استان برگزار می شود.

به گزارش لرستان خبر، حجت الاسلام سیدعلی موسوی روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: نخستین دوره مسابقه کتاب خوانی کتاب و زندگی با عنوان 'من زنده ام' در کانون های فرهنگی ـ هنری مساجد استان برگزار می شود.

 

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان افزود: مهم ترین اهداف برگزاری این مسابقه، ترویج و تقویت فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی است که به همت جمعی از دستگاه های فرهنگی کشور در حال برگزاری است.
 

وی عنوان کرد: محوریت این مسابقه کتاب 'من زنده ام' تالیف معصومه آباد است که مرحله اول این مسابقه کتاب خوانی از اول ماه محرم آغاز شده و تا اربعین حسینی ادامه دارد.
 

وی اظهاد داشت: مخاطبان می توانند جهت شرکت در مسابقه کتاب خوانی، کتاب را مطالعه کرده و پاسخ سوالات مسابقه را از طریق پیامک به دبیرخانه کانون های فرهنگی ـ هنری مساجد استان ارسال کنند. همچنین از طریق مراجعه به سایت اینترنتی  ketabzendegi.ir می توانند برای شرکت در مسابقه ثبت نام کرده و همان لحظه به سوالات به صورت آنلاین پاسخ دهند.
 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات