فرماندار پلدختر:

لرستان خبر: فرماندار پلدختر گفت: ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه یکی از راه‌های مهم توسعه فرهنگی است و برای ارزیابی رشد و توسعه کشورها یکی از بهترین شاخصه‌ها توجه به مطالعه و کتابخوانی است.

به گزارش لرستان خبر، قدرت‌اله ترابی‌نژاد ظهر امروز در مراسم نمادین زنگ کتاب و کتابخوانی در پلدختر اظهار کرد: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است و هفته کتاب و کتاب‌خوانی بهترین در راستای اهمیت دادن به کتابخوانی در جامعه است.

 

وی افزود: با توجه به اینکه امروز کتاب در سبد خانواده‌ها جایگاه کمرنگی دارد، باید همزمان با عصر تکنولوژی و فناوری، کتاب باید یکی از لوازم اصلی زندگی باشد.

 

فرماندار پلدختر با تأکید بر اینکه کتاب باید پیوست فرهنگی تمام فعالیت‌ها باشد، عنوان کرد: ترویج فرهنگ کتابخوانی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری است که که باید کتابخوانی، فرهنگ‌سازی و تبدیل به عادت شود.

 

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه یکی از راه‌های مهم توسعه فرهنگی است و برای ارزیابی رشد و توسعه کشورها یکی از بهترین شاخصه‌ها توجه به مطالعه و کتابخوانی است.

 

ترابی نژاد خاطر نشان کرد: با وجود به حاشیه رانده شدن فرهنگ کتابخوانی در جامعه، مسئولان باید فرهنگ کتاب‌خوانی را در جامعه گسترش دهند چراکه یکی از اهرم‌های قدرتمند پیشرفت همه جانبه کشور ارتقا فرهنگ مطالعه افراد آن است.

 

وی با اشاره به اینکه توانایی انسان به دانایی اوست، افزود: کسانی که اهل کتاب و مطالعه هستند، گوی سبقت را از دیگران می‌گیرند چراکه اگر دانایی باشد، می‌توان جامعه را هدایت کرد و دانایی با مطالعه و درس خواندن محقق می‌شود.

 

فرماندار پلدختر ضمن اشاره به فضای مجازی، بیان کرد: در گذشته، ایجاد فاصله در امر پیشرفت و ترقی در کشور، با حمله بیگانگان در کشور رخ می داد که امروز باید گاه بود با وجود فضای مجازی، باید دانست که دوست واقعی کتاب است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات