مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: با وجود فضای فرهنگی و وضعیت مطلوب در استان لرستان، امکانات و منابع بسیاری در اختیار داریم که از آنها به خوبی استفاده نمی شود.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی عصر دیروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار کرد: شبکه عظیم 60 هزار نفری روحانیان و مبلغان در کشور وجود دارند که کار نظارت و هدایت عملکرد آنها بر عهده تبلیغات اسلامی است.

 

وی افزود: ‌مردم لرستان در ایام محرم مراسم‌‌های عزاداری بسیار خوب و منظمی را انجام و نسبت به سطح کشور عملکرد خوبی را نشان داده اند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به ثبت شدن 2 هزار و 200 هیئت عزاداری در لرستان، عنوان کرد: در ایام محرم در مجموع بیش از یک‌هزار میلیارد تومان در کشور برای مراسم‌ها و عزاداری‌ها هزینه شده که لرستان در این زمینه هم عملکرد قابل قبولی از خود نشان دادند.

 

وی ضمن تأکید بر لزوم استفاده از تمام منابع و امکانات فرهنگی، خاطر نشان کرد: فضای فرهنگی استان لرستان در سطح مطلوبی قرار دارد با توجه به اینکه گاهی از منابع غنی در اختیار استان، استفاده خوبی نمی‌شود باید در این زمینه بیشتر کار کرد و مطمئناً اگر تعامل و مشارکت بیشتری داشته باشیم، مانند ایام محرم و رمضان ثمرات بهتری نیز خواهیم دید.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات