مدیر تربیت بدنی آموزش و پرورش الیگودرز:

لرستان خبر: مدیر تربیت بدنی آموزش و پرورش الیگودرز گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی با شعار تهذیب، تحصیل و ورزش به منظور ایجاد نشاط، شادابی و انس و دوستی در بین دانش‌آموزان آغاز به کار کرد.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌اله آذرفر، ظهر امروز در جشنواره فرهنگی ورزشی الیگودرز اظهار کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی با شعار تهذیب، تحصیل و ورزش به منظور ایجاد نشاط، شادابی و انس و دوستی در بین دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

 

وی به اهداف این جشنواره اشاره و افزود: شناسایی استعدادهای ورزشی و جذب آنان به سمت کانون‌های تخصصی ورزشی و پویا نمودن توان فنی و فیزیکی دانش‌آموزان از اهداف مهم این جشنواره است.

 

مدیر تربیت بدنی آموزش و پرورش الیگودرز به حضور بیش از 3 هزار دانش آموز در این جشنواره اشاره و عنوان کرد: این مسابقات در سه دوره تحصیلی ابتدایی، اول متوسطه و دوم متوسطه ویژه پسران و دختران تا پایان آذر ماه برگزار می‌شود.

 

وی به راهیابی منتخبین این جشنواره به مسابقات استانی و کشوری اشاره و تصریح کرد: دانش‌آموزان منتخب مدارس در رشته‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال، تنیس روی میز، شنا، دوومیدانی، دو صحرانوردی، بازی‌های بومی محلی، طناب‌زنی و شطرنج با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات