صبح امروز/

لرستان خبر: صبح امروز گردهمایی بزرگ بسیجیان پلدختر با حضور مسئولان و اقشار مختلف بسیج این شهرستان در قالب گردان‌های امام علی(ع)، عاشورا، الزهرا(س)، امام حسین(ع) و بیت‌المقدس برگزار شد.

به گزارش لرستان خبر، صبح امروز گردهمایی بزرگ بسیجیان پلدختر با حضور مسئولان و اقشار مختلف بسیج این شهرستان در قالب گردان‌های امام علی(ع)، عاشورا، الزهرا(س)، امام حسین(ع) و بیت‌المقدس برگزار شد.

 

محمد شریف نوریان فرمانده بسیج ناحیه مقاومت پلدختر ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج حزبی و گروهی نیست و همه مردم با عضویت در آن، با تمام توان، در جهت رفع محرومیت در کشور، در عرصه سازندگی و خدمت به مردم تلاش می کند.

 

وی به برنامه های  هفته بسیج در پلدختر اشاره و عنوان کرد: شرکت در نماز جمعه و سخنرانی قبل از خطبه‌ها، برپایی پایگاه مشاوره‌ای دینی، ملاقات مردمی، کوهپیمایی، تجلیل از حافظان قرآن، برگزاری مسابقات فوتسال و مسابقات بومی محلی، اعزام تیم‌های درمانی و حلقه صالحین به مناطق محروم، عطر افشانی قبور شهدا از جمله برنامه های این هفته بوده است.

 

حجت‌الاسلام علی محمدلروند، امام جمعه پلدختر ضمن تأکید بر قدردانی از بسیجیان، بیان کرد: با وجود اینکه افتخار بسیجی بودن، نصیب هر کس نمی‌شود، امروز بسیج وظیفه دارد با آگاهی‌بخشی به جامعه، به جنگ نرم دشمن رفته و انحراف عقاید مردم که هدف امروز دشمن است، جلوگیری کند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات