مصادف با 28 صفر /

لرستان خبر: روز 30 آذرماه مصادف با 28 صفر، پیکر پاک دو شهید گمنام در بروجرد تشیع می شوند.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن ترابی ظهر امروز در جلسه هماهنگی مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام دفاع مقدس اظهار داشت: امروز ایران در عرصه های علمی و سیاسی، کشوری صاحب نفوذ بوده که این امر مرهون ایثار شهدا در دفاع مقدس و نقش گسترده آنها در انقلاب اسلامی است.

 

وی با اشاره به افتخار بروجرد برای میزبانی شهدای گمنام، افزود: شهدا با نثار جان خود و بدون چشم داشت، از ولایت فقیه اطاعت کردند و هم اکنون مقبره آنها نماد غیرت و شرف و چراغ راه ملت ایران هستند.

 

امام جمعه بروجرد عنوان کرد: در راستای ترویج فرهنگ شهادت، خاکسپاری شهدا در اماکن دانشگاهی و پرتردد، از جمله بهترین اقدامات فرهنگی است چرا که حضور آنها، علاوه بر اینکه از فراموشی و غفلت جلوگیری می کند، سبب شده که افراد با یادآوری ایثار و از خودگذشتگی آنها، در راه خدمت به جامعه بیشتر تلاش کنند.

 

بر اساس این گزارش، پیکر دو شهید گمنام، روز شنبه 29 آذر ماه به بروجرد وارد شده و در مکان حسینیه بسیج سپاه پاسداران مراسم معنوی شبی با شهدا برگزار می شود.

 

مراسم تشیع پیکر پاک شهدا صبح روز یکشنبه 30 آذر مصادف با 28 صفر، مقابل مسجد امام خمینی (ره) به سمت بقعه مبارکه امامزاده جعفر (ع) آغاز و سپس جهت مراسم خاکسپاری به دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد منتقل می شوند.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات