معاون فرماندار دورود:

معاون فرماندار دورود گفت: کمیته استقبال از زائران حسینی در میدان ورودی شهر دورود مستقرشده و تاکنون به 4500 زائران حسینی خدمات‌دهی شده است.

به گزارش لرستان خبر، یعقوب بختیاری عصر امروز در جمع خبرنگاران در دورود اظهار داشت: در چند روز گذشته کمیته استقبال از زائران اربعین حسینی بارها تشکیل جلسه داده است تا به بهترین شکل از زائران اربعین میزبانی کند.

وی با اشاره به آمادگی سازمان‌ها برای میزبانی از زائران حسینی افزود: تمامی دستگاه‌های خدمات رسان آمادگی لازم برای پذیرایی از زائران حسینی رادارند و از تمام ظرفیت شهرستان برای استقبال مناسب از زائران استفاده می‌شود.

معاون فرماندار دورود بیان کرد: در این راستا پنج مکان اقامتی در شهر دورود برای زائرانی که از مراسم باشکوه اربعین حسینی به شهرهای خود مراجعت می‌کنند پیش‌بینی‌شده است که در این دو روز تعداد 150 نفر در این محل‌ها اسکان داده‌شده‌اند.   

وی با اشاره به پذیرایی از زائران اربعین گفت: کمیته استقبال از زائران حسینی در میدان ورودی شهر دورود مستقرشده و تاکنون  از تعداد 4500 زائران حسینی با کیک و شیرینی و آبمیوه پذیرائی شده است.  

بختیاری با اشاره به وجود تیم‌های امدادی در مسیر برای خدمات‌دهی به زائران تصریح کرد: یک پست امدادی و تیم پزشکی هلال احمر در میدان ورودی شهر دورود مستقرشده است و در این مدت برای 100 نفر از زائران خدمات فشار خون و تست قند رایگان انجام شده است. 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات