همزمان با دهه آخر صفر/

لرستان خبر: همزمان با دهه آخر ماه صفر نخستین نمایشگاه عکس با عنوان "شور حسینی(ع) مردم بروجرد در محرم سال‌های 1357 تا 1365" در مصلای نماز جمعه این شهرستان بروجرد برگزار شد.

به گزارش لرستان خبر، همزمان با دهه آخر ماه صفر نخستین نمایشگاه عکس با عنوان "شور حسینی(ع) مردم بروجرد در محرم سال‌های 1357 تا 1365" در مصلای نماز جمعه این شهرستان بروجرد برگزار شد.

 

علیرضا مهزیاری امروز مسئول روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان بروجرد در رابطه با برگزاری این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این نمایشگاه عکس های مربوط به عزاداری های مردم بروجرد در سال های گذشته در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

 

وی به هدف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه با هدف آشنایی بیشتر قشر جوان و نوجوان این شهرستان با عزاداری های مردم بروجرد در سال های 1358 تا 1365 برپا شده است.

 

مسئول روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان بروجرد عنوان کرد: در این نمایشگاه، تصاویر مربوط به تشیع شهدای عملیات محرم در روز عاشورا در سال 60، تجمعات مردم در اماکن مذهبی بخصوص در مسجد امام(ره)، مراسم گل‌مالی در روز عاشورا و مراسم کتل و تعزیه به نمایش درآمده است.

 

وی با اشاره به استقبال مردم بروجرد و هنرمندان از این نمایشگاه، تصریح کرد: استقبال خوب مردم از این نمایشگاه، نشان از لزوم توجه و اهمیت به برپایی چنین نمایشگاه هایی در شهر است.

 

مهزیاری به نمایش 30 قطعه عکس در این نمایشگاه اشاره و خاطر نشان کرد: تصاویر این نمایشگاه توسط خبرنگار دفاع مقدس آقای محمدرضا شماعی عکسبرداری شده‌، که جمع آوری انها در قالب نمایشگاه عکس، به همت روابط‌ عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه صورت گرفته است.

 

وی ضمن اشاره به حمایت های امام جمعه بروجرد در برگزاری نمایشگاه، بیان کرد: امیدواریم در راستای معرفی فرهنگ بومی و مذهبی و انتقال این فرهنگ به جوانان، نمایشگاه های بیشتری در طول سال برگزار شود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات