در جشنواره بین المللی کارتون و کاریکاتور غزه رخ داد

جشنواره بین المللی کارتون و کاریکاتور غزه با هدف حمایت از مردم مظلوم غزه در فرهنگسرای اندیشه تهران برگزار شد و آرش فروغی کاریکاتوریست لرستانی مقام اول را کسب کرد.

به گزارش لرستان خبر، جشنواره بین المللی کارتون و کاریکاتور غزه با هدف حمایت از مردم مظلوم غزه در فرهنگسرای اندیشه تهران برگزار شد.

 

در پایان این جشنواره بین‌المللی که با ارسال 1100 اثر از 50 کشور جهان به دبیرخانه جشنواره‌ برگزار شد آرش فروغی کاریکاتوریست به مقام اول بخش کاریکاتور دست یافت.

 

در مراسم اختتامیه به نفرات اول هر بخش یعنی "آرش فروغی" در بخش کاریکاتور غزه و "جابر اسدی" لوح تقدیر مزین به نام شهید "ناجی العلی" و شهید "محمد الدوره" اهدا شد.

                             آرش فروغی

 لازم به ذکر است آرش فروغی متولد 1367 از شهرستان خرم آباد است که از سال 1383 وارد رشته کاریکاتور شده و به صورت تخصصی در همین سال توانست در یکی از جشنواره های ملی جایزه اول این رشته را کسب نماید و هم اکنون به مدت 8 سال است که به صورت تخصصی این رشته را ادامه داده است و در این مدت توانسته جوایز زیادی هم در زمینه کاریکاتور و هم در زمینه تصویر سازی کسب نماید.

 

جایزه اول جشنواره بین المللی فجر، جایزه دوم جشنواره روسیه، چهار دوره برگزیده اول جوانان جهان، چند دوره جایزه اول مسابقات ملی از جوایزی است که آرش فروغی تا به حال کسب کرده است.

 

کاریکاتور های اول تا سوم

 

کاریکاتور لرستانی

کاریکاتور آمریکا

کاریکاتور غزه

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • طلبه انقلابی

    احسنت...خدا حفظش کنه برا ما لرستانی ها....

نظرات