لرستان خبر گزارش می دهد

حضور 4 شهید گمنام در 28 صفر در لرستان، رنگ و بوی این استان را کربلایی کرد

به گزارش لرستان خبر، استان لرستان از روز گذشته میزبان چهار شهید گمنام دفاع مقدس است و فضای استان با حضور شهدا عطرآگین شهدا شده است.

 

امروز لرستان در هوای بارانی حال و هوایی خاصی پیدا کرده بود امروز لرستان  میزبان شهدای نام آوری است  که  برای مردم بسیار عزیز و محترم هستند شهدایی که رفتند تا امروز ملت ایران با عزت و افتخارزندگی کنند  شاید پدر ومادر این 2 شهید عزیز  نمی دانند که فرزند شهید شان در کدام شهر و در کجا آرمیده است اما حضور بی نظیر و باشکوه کودکان،نوجوانان ،جوانان لرستانی در این مراسم قابل تحسین بود آنها آمدند تا شهدا را همراهی کنند و بگویند ما ادامه دهنده راه شما هستیم .

 

مراسم تشییع در بروجرد از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح امروز آغاز از مسجد امام خمینی(ره) تا امام زاده جعفر ادامه داشت و حضور مردم بی بدیل بود و پس از این مسیر شهدا از میدان نواب به سمت دانشگاه آزاد بروجرد تشیع شد  در آیین مراسم  وداع با شهدا گمنام پیام دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد کشور ، سخنرانی امام جمعه بروجرد و مداحی برگزار شد وسپس  راس ساعت 1 و 30 دقیقه ظهر امروز  شهدا با حضور مسئولان و مردم در دانشگاه آزاد  بروجرد به خاک سپرده شدند

 

139308051738142153938444

 

حجت الاسلام حسن ترابی امروز در حاشیه این مراسم در گفت و گو با لرستان خبر در بروجرد، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در مراسم تشیع و خاکسپاری شهدا بی نظیر است  و از حضور مردم در این مراسم باید قدردانی کرد.

 

وی افزود: آفرین به مردم ولایت مدار بروجرد، که امروز عهدی دوباره با امام راحل، ولایت وفقیه و شهدا بستند و اعلام کردند که ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم.

 

امام جمعه بروجردبا اشاره به وصیت نامه شهدای  انقلاب اسلامی به ملت  ایران  تصریح کرد: شهدا وصیت کردند که ملت ایران محکم و استوار گوش به فرمان ولایت مطلقه فقیه باشند و در برابر فتنه گران و دشمنان محکم بایستند .

 

13930805174415003938584

وی اظهار داشت: امروز این شهدا خانوادهایشان در کنار آنها نیستند اما مردم ولایت مدار بروجرد مراسم این دو شهید عزیز را به نحو احسن انجام دادند و حضور خانوادهای شهدا در این مراسم قابل تحسین و باشکوه بود.

 

حجت الاسلام ترابی عنوان کر: زنده نگه داشتن شهدا، کمتر از شهادت نیست همیشه باید یاد و نام شهدا زنده نگه داشته شود ومسیر راه شهدا باید برای نسل جوان امروز تداعی شود.

 

در شهرستان زاغه نیز مردم شهید پرور این دیار امروز میزبان دو شهید گمنام بودند و در مراسمی با شکوه این دو شهید را به خاک سپردند.

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات