مسئول بسیج هنرمندان لرستان:

لرستان خبر: مسئول بسیج هنرمندان لرستان گفت: هفتمین جشنواره سراسری دوسالانه هنرهای تجسمی بسیج در بهمن ماه امسال در لرستان برگزار می شود.

به گزارش لرستان خبر، فریبرز حاتمی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: هفتمین جشنواره سراسری دوسالانه هنرهای تجسمی بسیج در بهمن ماه امسال در لرستان برگزار می شود.

 

وی افزود: این جشنواره با عنوان " تجلی حقیقت و زیبایی"  و با هدف رشد و شکوفایی استعداد های هنری بسیجیان، ایجاد رقابت سالم و سازنده در بین هنرمندان بسیجی و شناسایی نخبگان در لرستان برگزار می شود.

 

مسئول بسیج هنرمندان لرستان عنوان کرد: تبیین و ترسیم مفاهیم عالی دینی با بهره گیری از هنر و اندیشه والای هنرمندان بسیجی از اهداف برگزاری هفتمین جشنواره سراسری هنرهای تجسمی است.

 

وی بیان کرد: هنرمندان خلاق و بسیجی در سراسر کشور می توانند جهت ارائه آثار ارزشمند خود در رشته های نقاشی، نگارگری، گرافیک، کاریکاتور و مقالات در این جشنواره شرکت کنند.

 

امیر نصیربیگی، مسئول سازمان بسیج هنرمندان کشور در این زمینه اظهار داشت: رسالت هنر و هنرمندان، نوآوری است و آنچه در ایم جشنواره دارای اهمیت است، زیبایی مبتنی بر حقیقت است.

 

وی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره، افزود:  ایجاد تعامل در بین هنرمندان بسیجی و خلاق، هم اندیشی پژوهشگران در راستای انتقال تجارب علمی و هنری در سراسر از اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان کشور بیان کرد: استفاده از ظرفیت های تخصصی و اندیشه، هنر و فرهنگ ایرانی اسلامی با انگیزه ترویج مفاهیم انسانی در جهان و استفاده از ظرفیت هنر در مبارزه با جنگ نرم و تهاجم شبکه های ماهواره ای و رسانه های بیگانه از دیگر اهداف این جشنواره است.

 

وی تصریح کرد: این جشنواره در راستای مبارزه با جنگ نرم و اهمیت آن، رویکردی متفاوت نسبت به سال های گذشته دارد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات