با حضور عضور شورای جامعه روحانیان مبارز/

لرستان خبر: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید نواب صفوی با حضور عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و جمعی از مسئولان شهرستان در مسجدالنبی بروجرد برگزار شد.

به گزارش لرستان خبر، ظهر امروز مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید نواب صفوی با حضور عضو شورای مرکزی جامعه روحانیان مبارز و جمعی از مسئولان شهرستان در مسجدالنبی بروجرد برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین جعفر شجونی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیان مبارز در این مراسم اظهار داشت: شهید نواب صفوی شخصیتی مخلص و آزاده بود و باید جوانان ایران اسلامی از شخصیتی نظیر ایشان الگوبرداری کنند.

 

وی افزود: این شهید بزرگوار انسانی بزرگ، مخلص، ساده زیست و دلسوز انقلاب اسلامی ایران بود و ایشان پیش روی نخستین جرقه های انقلاب اسلامی در ایران بود.

 

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیان مبارز عنوان کرد: نواب انسانی جوانمرد و آزاده بود که همراه با امام خمینی (ره) در مسیر براندازی بنیاد رژیم شاهنشاهی گام برداشت و در زمان اعدام شدنش در حالی که ندای الله اکبر بر لب داشت، در این راه به شهادت رسد.

 

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران به الگوهایی نظیر شهید نواب نیاز دارد، تصریح کرد: امروز سردار قاسمی و مردان بزرگی مانند ایشان در راه اسلام و سربلندی و آزادی مسلمانان تلاش کرده و در این مسیر از هیچ تلاش فروگذار نمی کنند.

 

شجونی بیان کرد: در آن زمان شهید صفوی در سخنرانی های خود، سران کشورهای عربی اسلامی را از وابستگی به غرب بر حذر می داشت اما با این وجود امروز در مقابل کشتار بی رحمانه مسلمانان در جهان، شاهد سکوت سران کشورهای عربی اسلامی هستیم.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات