با هدف زنده نگهداشتن آرمان شهدا؛

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین(ع) گفت: یادواره 13 شهید محله فلک‌الدین روز پنج‌شنبه ساعت15 در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) محله فلک‌الدین و جهت بزرگداشت نام و یاد این شهدا برگزار می شود.

به گزارش لرستان خبر ، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین(ع) گفت: یادواره 13 شهید محله فلک‌الدین  روز پنج‌شنبه ساعت15 در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) محله فلک‌الدین و جهت بزرگداشت نام ویاد این شهدا برگزار می شود.

 

 سعید عزیزی ادامه داد: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام مهدوی مسئول صالحین سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان است ودر ادامه سرهنگ پورهادیانی به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس خواهد پرداخت.

 

وی افزود: در این مراسم علاوه بر تقدیر از خانواده شهدای محله فلک‌الدین از خدام این مسجد و همچنین تیم فوتسال شهید علی قیطولی که در مسابقات جام شهدای محله فلک‌الدین مقام قهرمانی را کسب کرد تقدیر خواهد شد.

 

 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین(ع) با اشاره به برنامه‌های مختلف این یادواره بیان کرد: در حاشیه این مراسم نمایشگاهی که شامل غرفه‌هایی از عکس و تصاویر شهدا، جنگ نرم و ... خواهد بودبرپا خواهد شد.

 

وی ادامه داد:با توجه  به این نکته که شهدا بهترین اسوه و الگو برای جوانان در زمینه‌های مختلف زندگی هستند لازم است با برگزاری این یادواره‌ها برای زنده نگه داشتن آرمان‌های شهدا و یادگیری سبک زندگی شهدایی تلاش کنیم.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    اجركم عندالله

  • ناشناس

    برنامتون عالي بود دمتون گرم

  • ناشناس

    عاااااااااااااااالی بود

نظرات