«ضربت متقابل مردم لرستان به دهان آمریکا»

راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن به رغم بارش شدید باران در لرستان برگزار شد که از همان دقایق ابتدایی و حتی پیش از آغاز این راهپیمایی حضور مردم لرستان پرشور و وصف ناشدنی بود

به گزارش لرستان خبر، راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن به رغم بارش شدید باران در لرستان برگزار شد که از همان دقایق ابتدایی و حتی پیش از آغاز این راهپیمایی حضور مردم لرستان پرشور و وصف ناشدنی بود.

مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مرکز لرستان از میدان شهدای این شهر آغاز و به میدان ۲۲ بهمن خرم آباد ختم شد.

 

راهپیمایی 22 بهمن خرم آباد

گروههای راهپیمایی کننده در مسیر راهپیمایی از میدان شهدا، چهارراه فرهنگ، میدان شاپور خواست، میدان عدالت، پل انقلاب، تقاطع بیمارستان، خیابان انقلاب به سمت میدان ۲۲ بهمن به هم پیوستند.

 

راهپیمایی 22 بهمن خرم آباد

به رغم بارش شدید باران در شهرهای مختلف لرستان همچنان بر حماسه حضور مردم افزوده شد تا بار دیگر خروش و حضور مردم در خیابانهای شهر جاری شود.

 

راهپیمایی 22 بهمن - خرم آباد

گزارش میدانی خبرنگار حاضر در مسیر راهپیمایی حکایت از حضور مردم از یکساعت قبل از شروع مراسم در خیابانهای شهر دارد تا مردم به استقبال جشن سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی رفته باشند.

 

عشایر غیور و ولایتمدار استان لرستان نیز با لباس محلی در صفوف نخست راهپیمایی حضور پیدا کرده اند.

راهپیمایی 22 بهمن - خرم آباد

مردم حاضر در راهپیمایی ۲۲ بهمن با در دست داشتن چتر و حتی برخی بدون چتر در زیرباران ضمن اعلام وفاداری به انقلاب و آرمانهای انقلاب، تاکید کردند که زیربار زورگویی های سردمداران غرب و شرق نخواهند رفت.

 

یکی از عشایر حاضر در راهپیمایی ۲۲ بهمن خرم آباد در گفتگو با لرستان خبر هدف خود را از حضور در این راهپیمایی باشکوه مشارکت در جشن سالگرد میلاد انقلاب اسلامی می داند.

 

راهپیمایی 22 بهمن - خرم آباد

راستگو با بیان اینکه عشایر همواره در صحنه های مختلف انقلاب حضور داشته است یادآور شد: استکبار جهانی و کشورهای حامی تروریسم باید بدانند که تحت هیچ شرایطی از پشتیبانی ولایت فقیه دست نخواهیم کشید.

 

وی با تاکید بر حقوق ملت ایران در زمینه استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای تاکید کرد که ملت ایران زیر بار ظلم و زور هیچ کشور زورگویی نمی رود.

 

راهپیمایی 22 بهمن - خرم آباد

حجت الاسلام سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن  گفت: مردم استان لرستان بار دیگر با شور و عشق و علاقه در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کردند.

 

 

وی تصریح کرد: امروز جلوه هایی از وحدت و اتحاد و همدلی و یکپارچگی ملت ایران به نمایش گذاشته شده است.

راهپیمایی 22 بهمن - خرم آباد

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه امروز مردم ایران اسلامی و استان لرستان زنده تر و بالنده تر از گذشته یه میدان آمده اند یادآور شد: امروز مردم آمده اند تا اعلام کنند همچنان ایستاده اند و راه شهدا را ادامه می دهند.

 

وی تصریح کرد: دشمنان بدانند تا زمانیکه این مردم با بصریت و معرفت در صحنه حاضر هستند راه به جایی نخواهند برد.

راهپیمایی 22 بهمن - خرم آباد

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات