لرستان خبر گزارش می دهد؛

کتاب های "همنام گلهای بهاری" و "محمد مثل گل بود" با قیمت مناسب در فروشگاه من و کتاب لرستان توزیع می شود.

به گزارش لرستان خبر ، کتاب های "همنام گلهای بهاری" و "محمد مثل گل بود" با قیمت مناسب  در فروشگاه من و کتاب لرستان توزیع می شود.

 

 

کتاب همنام گل های بهاری نگاهی نو به زندگی و شخصیت پیامبر گرامی اسلام(ص) دارد که به قلم حسین سیدی به نگارش درآمده است و به تازگی چاپ سی و چهارم آن از سوی نشر معارف منتشر شده است. همچنین این کتاب برنده کتاب سال حوزه علمیه قم نیز بوده است.

 

                               13962_335_600

 

این کتاب که در 230 صفحه چاپ شده چهار فصل با عناوین خویشتن ، خدا ، دیگران و طبیعت نوشته شده و در هر بخش موضوعات جذابی مورد توجه قرار گرفته است که می تواند درسی و سرمشقی برای زندگی فردی و اجتماعی باشد.

 

یکی از نکات جالب این کتاب این است که داستان ها و روایاتی که از پیامبر(ص) نقل شده، در جملاتی کوتاه و شیوا بیان شده وبرای همگان آموزنده و جذاب است.

 

 

این کتاب که در سال های قبل با مبلغ حدود 6000 تومان در اختیار مخاطبان قرار گرفت در حال حاضر و به دلیل اهانت های انجام شده به رسول اکرم(ص) به مبلغ 2500 تومان در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

 

 

کتاب «محمد(ص) مثل گل بود»، اثری برای آموزش سبک زندگی پیامبر (ص) به کودکان است. این مجموعه، هر چهار حوزه ارتباط با خدا، ارتباط با خود، رتباط با خلق (مردم) و ارتباط با خلقت را شامل می شود و چهل محور اصلی در سبک زندگی را با کودکان در میان می گذارد.

 

                                   mohamad

 

ساختار اثر حاضر به گونه ای طراحی شده که کودکان، حضور پیامبر صلی الله علیه و آله را در زندگی عادی خود حس کنند و به راحتی بتوانند از آن حضرت الگو بگیرند.

 

این کتاب بصورت ۸ جلد مجزا از انتشارات بوستان فدک به قلم  غلامرضا حیدری ابهری منتشر شده است که قیمت 8 جلد آن در ماه‌های قبل به مبلغ 20000 تومان عرضه می‌شد و در حال حاضر در قالب یک کتاب که 8 جلد در آن گنجانده شده و به مبلغ 3000 تومان عرضه می شود.

 

مجموعه ها و ارگان های اداری استان لرستان و علاقمندان برای تهیه این کتاب ها به صورت جزیی یا کلی می توانند به فروشگاه "من و کتاب"  به آدرس خرم آباد، چهارراه فرهنگ به سمت میدان تختی، کوچه شهید سیامک سلاحورزی مراجعه نموده یا با شماره تلفن 06633335587 تماس حاصل نمایند.

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات