فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بروجرد:

لرستان خبر: فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بروجرد گفت: امروز دومین کاروان راهیان نور در قالب بیش از 400 نفر از برادران به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

به گزارش لرستان خبر، سرهنگ محمد پاپی نژاد ظهر امروز در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز دومین کاروان راهیان نور مخصوص برادران به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

 

وی به اشاره به اعزام 11 اتوبوس، افزود: در دومین مرحله اعزام بیش از 400 نفر از برادران ثبت‌نام کرده و اعزام آن‌ها امروز انجام شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بروجرد عنوان کرد: در این طرح، از طریق چادرهای سیار در سطح شهر نسبت به ثبت‌نام علاقه‌مندان اقدام شد و تمام اقشار مختلف مردم در این طرح حضور داشتند.

 

وی تصریح کرد: این طرح به‌صورت عمومی برای نخستین بار و به درخواست شهروندان علاقه‌مند در راستای اعزام کاروان‌های راهیان نور در بروجرد اجرا شد.

 

پاپی نژاد بیان کرد: بازدید جوانان و نوجوانان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس نقش مهم و مؤثری در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان و غرب ایفا می‌کند.

 

وی ضمن اشاره به اولین اعزام کاروان‌های عمومی راهیان نور، خاطر‌نشان کرد: اولین گروه از کاروان‌های راهیان نور با اعزام 500 نفر از خواهران انجام‌شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بروجرد گفت: با توجه به استقبال شهروندان بروجردی در ثبت‌نام برای اعزام به مناطق عملیاتی، تلاش می‌شود در راستای اعزام تمامی علاقه‌مندان در دوره‌های بعدی تمهیدات لازم فراهم شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات