فرماندار خرم‌آباد:

لرستان خبر: فرماندار خرم‌آباد گفت: 85 آموزشگاه در خرم‌آباد آماده اسکان مسافران نوروزی هستند.

به گزارش لرستان خبر، حبیب‌الله خجسته پور ظهر امروز در جلسه شورای آموزش‌وپرورش خرم‌آباد اظهار داشت: 85 آموزشگاه در خرم‌آباد آماده اسکان مسافران نوروزی هستند.

 

وی با اشاره به اینکه این تعداد آموزشگاه شامل 850 کلاس است، افزود: مدارس نواحی یک و دو خرم‌آباد آمادگی اسکان مسافران را دارد.

 

فرماندار خرم‌آباد ضمن تأکید برافزایش تعداد کلاس برای اسکان، عنوان کرد: با توجه به افزوده شدن 50 کلاس به آموزش‌وپرورش ناحیه دو خرم‌آباد، تلاش می‌شود از ظرفیت این تعداد کلاس برای مسافران نوروزی بهره‌برداری شود.

 

وی با اشاره به تخصیص اعتبار برای مدارس فرسوده در سال 94، تصریح کرد: در راستای بهسازی و نوسازی مدارس فرسوده و تخریبی در آموزش‌وپرورش ناحیه یک و دو خرم‌آباد و بخش‌های حاشیه‌ای باید شناسایی لازم انجام شود.

 

خجسته پور بیان کرد: در سال‌های گذشته برنامه‌هایی فرهنگی در مدارس برای مسافران اجرا می‌شد که امیدواریم با همکاری مسئولان مربوطه این فعالیت در نوروز امسال نیز اجرایی شود.

 

وی با اشاره به ایجاد تورهای گردشگری برای مسافران در سطح شهر خرم‌آباد، خاطر‌نشان کرد: مشکلات مربوط به معابر و مسیرهای محل اسکان مسافران در حال برطرف شده و ساماندهی است.



 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات