حاج حسین یکتا در بروجرد:

فرمانده بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء گفت:امروز همگان اعتراف می کنند کار اسرائیل تمام است و آمریکا نیز همچون اسیری در قفس به این سو و آن سو چنگ انداخته تا بتواند خود را نجات دهد.

به گزارش لرستان خبر، حسین یکتا عصر امروز در سومین یادواره 1500 شهید شهرستان بروجرد، اظهار داشت: جایگاه و مقام والای شهدا از چنان عظمتی برخوردار است که به فرموده امام راحل(ره) سالها باید بگذرد تا این شأن و مقام شناسایی شود.

 

وی با اشاره به تلاش دشمن در ضربه زدن به ارزش های انقلاب اسلامی، افزود: امروز دشمنان تمام توان و نیروی خود را برای ضربه زدن به ریشه اصلی این انقلاب که همان معنویت، ولایت و دین داری است به کار بسته اند.

 

راوی دوران دفاع مقدس عشق شهادت در میان جوانان را از علائم ظهور امام عصر(عج) دانست و بیان کرد: به برکت خون شهدا و استقامت پدران و مادران آنها و اخلاص آنهایی که بی صدا زیر آسیاب انقلاب در حال تلاش و ایثار جان خود هستند، امروز شاهد پیروزی و موفقیت های چشمگیر ایران اسلامی در دنیا و جهان اسلام هستیم.

 

یکتا شهدا را حاکمان بلافصل دنیا دانست و عنوان کرد: پدران و مادران شهدا مصداق عینی نور و روشنایی در دنیا هستند که فرزندان خود را به جبهه های جنگ فرستاده و آنها را در راه رضای خداوند متعال و دقاع از ایران اسلامی فدا کردند.

 

وی با اشاره به جاذبه عمیق شهدا در هدایت جوانان خاطرنشان کرد: اگر نبود این شور و جذبه وافر شهدا این جمعیت گسترده امروز به نام شهدا در این مکان جمع نمی شدند.

 

فرمانده بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء با تاکید بر اثر بخشی خون شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گفت: کاروان راهیان نور کارت دعوت به بزم شهدا است که در دل مردم جای دارد و شهدا اقشار مختلف مردم خصوصاً قشر جوان را به بازدید از مناطق عملیاتی می کشانند.

 

یکتا با اشاره به جریان بیداری اسلامی منطقه و جهان، اظهار داشت: این خون شهدا است که اثر بخشی خود را به جهانیان ثابت کرده است که امروز همگان اعتراف می کنند کار اسرائیل تمام است و آمریکا نیز همچون اسیری در قفس به این سو و آن سو چنگ انداخته تا بتواند خود را نجات دهد.

 

وی با اشاره به حضور میلیونی مسلمانان در مراسم اربعین حسینی امسال، افزود: اربعین، 22 بهمن جدیدی است که چند هزار کیلومتر خاکریز جمهوری اسلامی ایران را به جلوتر هدایت کرده است و این پیروزی عظیمی برای جبهه اسلامی است.

 

راوی دوران دفاع مقدس بیان کرد: امروز ایران اسلامی در حال فتح دنیا است.

 

یکتا شبکه های اجتماعی را ابزاری کارآمد و سودمند برای مقابله فرهنگی در کشور دانست و عنوان کرد: استفاده فراگیر از شبکه های اجتماعی از سوی دشمنان به منظور تسهیل کردن شرایط دستیابی آنها به اهداف شوم آنها است در حالی که آنها غافل از این هستند که شبکه های حقیقی فطرت های خداجو است.

 

وی تحرکات اخیر دنیا را به مادر در آستانه وضع حمل تشبیه و خاطرنشان کرد: امروز دستگاه حاکم بر دنیا، دستگاه امام عصر (عج) است که در طلیعه ای درخشان برای پیروزی بشریت است.

 

فرمانده بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء گفت: هدف از مذاکرات هسته ای توافق بر سر چگونگی استفاده از انرژی هسته ای نیست بلکه دشمنان از این نشست ها مطامع دیگری را دنبال می کنند.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • عمارنامه

    با سلام و احترام؛
    مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
    http://www.ammarname.ir/node/102101
    ما را از بروزرسانی خود آگاه
    و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
    موفق و پیروز باشید .
    http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
    یا علی

نظرات